مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان:
تابناک هرمزگان- مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: مجتمع شهر مدرسه با استفاده از روشهای جدید آموزشی در این استان اجرا می شود.
کد خبر: ۶۴۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۳ 22 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دانش آموزان در 15 هزار کلاس درس با یک میلیون و 740 هزار مترمربع فضای آموزشی به تحصیل می پردازنند.

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با بیان اینکه در هفته دولت امسال 58 پروژه در قالب 266 کلاس با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، ادامه داد: اهم این پروژه ها در قالب تکمیل، مقاوم سازی و نوسازی می باشد که تعداد 5 هزار و 150 دانش آموز از این پروژه ها بهره مند می شوند.

احمدی با تأکید براینکه خیرین در پروژه های مدرسه سازی مشارکت بسیار خوبی دارند، تصریح کرد: 40 درصد  پروژه های مدرسه سازی در استان را خیرین متقبل شدند.

وی در خصوص مدارس غیر استاندارد در استان هرمزگان همچنین گفت: 199 مدرسه شامل 4 هزار و 25 کلاس درس از مدارس غیر استاندارد در این استان می باشد که امسال به همت خیرین این رقم کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه یک سوم دانش آموزان در ستان زیرسقف های مدارس غیر استاندارد تحصیل می کنند ، گفت: هرساله اعتباراتی برای تخریب و بازسازی و مقاوم سازی مدارس در نظرگرفته می شود.

احمدی ادامه داد: مقاوم سازی حدود یک چهارم تخریب مدارس هزینه در بر دارد.

به گفته وی، در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز، این خیرین حدود 37 میلیارد تومان تعهدات داشتند که نسبت به جشنواره قبلی 20 درصد رشد داشته است.

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با تاکید بر اینکه مدرسه به عنوان کارگاه انسان سازی است که وظیفه ساخت نسل های آینده را به عهده دارد، اظهار کرد: طرح مجتمع شهر مدرسه با استفاده از روشهای جدید آموزشی در این استان اجرا می شود.

احمدی بیان داشت: در مجتمع شهر مدرسه  تمام پایه های تحصیلی از مقطع ابتدایی تا متوسطه حضور دارند.

وی خاطرنشان ساخت: این مجتمع شهر در دو منطقه غرب و شرق بندرعباس احداث می شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار