روزشمار وعده اشتغال 20000 نفری در استان اردبیل
معاون سیاسی استاندار اردبیل، آمار 5 هزار نفری اشتغال اعلامی استاندار را در فاصله کمتر از گذشت دو هفته به مرز 8000 نفر رساند!
کد خبر: ۶۴۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 28 August 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی نواداد در نشست گفت و گوی اجتماعی شهرستان نمین اظهار داشت: از تعهد 20 هزار نفری اشتغال در استان تاکنون هشت هزار نفر صاحب شغل شده اند.

وی افزود: لیست و مشخصات کامل 8 هزار اشتغال جدید در سامانه مربوطه به صورت دقیق مشخص شده است.

نواداد این را هم تاکید کرد که با وجود شرایط اقتصادی حاکم ، مسئولان استان مصمم به تحقق وعده داده شده درباره ایجاد 20 هزار شغل در استان هستند.

نیمه دوم مردادماه جاری بود که اکبر بهنامجو استاندار اردبیل اعلام کرد که از ابتدای سال تا مردادماه 5 هزار شغل جدید از تعهد 20 هزار نفری اشتغال در سال 97 ایجاد شده است.

تابناک اردبیل پیش از این در گزارشی خواستار شفافیت و راستی آزمایی این آمار به هر طریق ممکن از سوی مسئولین استانی شده بود.

اکنون که آقای نواداد معاون استاندار اردبیل اعلام کرده که اسامی 8 هزار شاغلین جدید در سامانه مربوطه! به طور دقیق مشخص شده است، ضرورت دارد در خصوص سامانه مورد اشاره و دسترسی آسان مردم به این اطلاعات مطابق با شعارها و برنامه های دولت و در راستای احترام به حقوق شهروندی، در این مورد بخصوص شفاف سازی شود.

ضمن این که افزایش 3 هزار نفری اشتغال در ظرف زمانی 2 هفته به آمار قبلی 5 هزار نفری در صورت صحت و در شرایط تورم افسارگسیخته دورنمای نویدبخش از آینده استان را به لطف مدیران کاربلد ترسیم می کند که چه بسا می تواند الگو و نمونه بی بدیل برای سایر استانها باشد!  

البته خوب است که مسئولین استانی در کنار اعلام آمارهای اشتغال، آمار بیکاران ناشی از تعطیلی رو به تزاید مراکز تولیدی و کارخانجات را در اختیار افکار عمومی قرار دهند.

شایان گفتن است که در هفته های اخیر انتشار آمارهای متناقض و متضاد از اشتغال در کشور و منجمله استان اردبیل موجی از اعتراض نمایندگان مردم و افکار عمومی را به دنبال داشت که منجر به برکناری وزیر کار شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
پرداخت وام وقالیبافی راشغل حساب میکنند؟؟اونهم هفته ای کمترازده ساعت!!!
خودم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
من اردبیل هستم.ایشان احتمالا معنی اشتغال رو درست نفهمیدن.شماکه تو وقت اداری از اینترنت دولتی نهایت استفاده رو میکنید یدونه سرچ کنید ببینید تو کشور های خارجی معنی اشتغال زایی چیه و شافل به کی میگن.متاسفانه داریم خودمون رو گول میزنیم فقط.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
کنتور نداره که
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار