کدام دستگاه مسئول قیمت‌گذاری آبهای‌گرم است
معاون استاندار اردبیل تاکید کرد که باید با تصمیمات خودسرانه و جولان سوءاستفاده‌کنندگان در آب‌های درمانی سرعین جلوگیری به عمل آید.
کد خبر: ۶۴۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 30 August 2018

به گزارش تابناک اردبیل، بهروز ندایی در جلسه‌ اقتصاد مقاومتی شهرستان سرعین که در مجتمع قهوه سویی برگزار شد، اظهار کرد: طبق قانون اساسی دولت و سازمان‌ها حق ورود به بخش سرمایه‌گذاری را ندارد و سازمان‌های کوچک و بزرگ به هیچ عنوان و در قالب نام‌های مختلف نباید برای احداث هتل‌ در شهرستان سرعین اقدام کنند و اگر این اتفاق در شهرستان افتاده است دستگاه‌های نظارتی باید با جدیت ورود کرده و بدون اغماض برخورد کنند.

وی گفت: با شهرداری مکاتبات و جلساتی برگزار شده و بخشنامه‌هایی ابلاغ شده است که در حد توان کمک‌هایی به بخش‌های مختلف انجام پذیرد تا بتوان در حد ممکن مشکلات شهرستان را حل کرد.

به نوشته فارس، ندایی اظهار کرد: در قراردادی که بین آب‌های گرم بسته شده افزایش قیمت در این سال را نخواهیم داشت و برای سال ۹۸ و سال‌های دیگر باید یک تصمیم اساسی و منطقی برای نرخ بلیط‌ها گرفت و باید با تصمیمات خودسرانه از جولان دادن سوءاستفاده کنندگان در آب‌های درمانی جلوگیری به عمل آید.

اخیراً رسانه‌های محلی استان اردبیل با تخمین درآمد سالیانه افزون بر یکهزار میلیارد ریالی آبهای گرم سرعین و عدم پاسخگویی شرکت دولتی آب منطقه‌ای اردبیل به عنوان ناظر بر قراردادهای بهره‌برداری بخش خصوصی فعال در آبهای گرم و درمانی خواستار شفاف سازی قراردادها و ورود دستگاههای نظارتی بر دخل و خرج و حیطه مسئولیت این شرکت دولتی شدند. 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
راستی درامدهای ابگرمهای استان کجاواریزمیشه؟؟کجاخرج میشه؟؟یکی جواب بده
باب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
میره اصفهان مثل خاک معادن و آثار بقعه شیخ صفی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
بعنوان درآمد محلی چون شامل قوانین دیوان محاسبات نیست صرف پرداخت پاداشهای نجومی به مدیران شرکت سهامی آب منطقه ای میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
جالبه جلسه‌ اقتصاد مقاومتی شهرستان سرعین که در مجتمع قهوه سویی برگزار می شه و می خواهند در باره قیمت آبهای معدنی تصمیم بگیرند ( مجتمع قهوه سویی دست بخش خصوصی است در محل بخش خصوصی آیا می توان مطابق نظر آنها عمل نکرد) خنده دار است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار