کد خبر: ۶۵۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ 02 September 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حمیدلطف اللهیان عصر شنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه های انسان محور شورابیل اظهار کرد: همزمان با سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) تعداد 11 پروژه با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و تقدیم شهروندان اردبیلی شد.

وی افزود: ارتقای کیفیت زندگی شهروندان جزو اصلی‌ترین برنامه های شهرداری اردبیل است که امیدواریم در جهت پیشبرد این اهداف بتوانیم پروژه‌های تعریف شده را به‌موقع افتتاح کرده و گام مهمی در راستای اعتلای فرهنگی شهر برداریم.

شهردار اردبیل بیان کرد: علاوه بر کارکرد عمرانی، فعالیت فرهنگی جزو ملزومات توسعه شهر است که خوشبختانه طی چندسال اخیر شهرداری اردبیل به این موضوع توجه ویژه داشته و در حال حاضر نیز به مرحله اجرا رساندن این پروژه‌ها در دستور کار شهرداری اردبیل قرار دارد.

وی بااشاره به اینکه پروژه‌های متعددی در سال‌های اخیر در مجموعه شورابیل تقدیم شهروندان اردبیلی شده است گفت: مجموعه الغدیر که امروز در پارک صخره‌ای شورابیل به بهره‌برداری رسید، در کنار قابلیت‌ها و کارکردهای عمرانی ، قابلیت ارتقای فرهنگی در این مجموعه امکان‌پذیر است.

لطف‌اللهیان از افتتاح چند پروژه متعدد انسان محور همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اذعان کرد: امروز شورابیل با عناصر مختلف خود به عنوان نگین گردشگری استان اردبیل مطرح است که اگر از آن غافل شویم نباید انتظاری برای توسعه گردشگری و توسعه اقتصادی اردبیل داشت.

شهردار اردبیل بااعلام اینکه خوشحالیم وعده‌هایی که در ارتباط با شورابیل داده بودیم ، امروز یکی پس از دیگری محقق می‌شود ، افزود: امروز شهرداری در کنار اولویت پروژه‌های انسان محور در شورابیل، 250 پروژه ریز و درشت در تمام مناطق کلانشهر اردبیل را انجام میدهد.

وی گفت: وظیفه اصلی شهرداری‌ها صرفا کارهای عمرانی نیست و شهرداری مکلف بر تأمین ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار