مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از استقرار 200 پایگاه ثابت و سیار در روزهای 16 و 17 شهریورماه در میادین اصلی و مصلی های نماز جمعه برای جمع آوری کمک های مردمی در روز جشن عاطفه ها خبرداد.
کد خبر: ۶۵۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 04 September 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حسین دشتی روز سه شنبه در آستانه بازگشایی مدارس در نشست با خبرنگاران افزود: کمیته امداد در این روز کمک های نیکوکاران را جمع آوری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می دهد تا هیچ دانش آموزی به جهت نبود امکانات اولیه تحصیلی از علم آموزی و تحصیل عقب نماند.

وی از وجود پنج هزار و 300 دانش آموز نیازمند در استان خبر داد و اظهار داشت: با کمک خیرین و نیکوکاران وسایل مورد نیاز دانش آموزان از جمله کیف و لوازم و التحریر قبل از شروع سال تحصیلی توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل بیان کرد: دانش آموزان محروم برای تهیه لباس و کتاب درسی خود چشم به دستان نیکوکاران وخیرین دوخته اند و برای تهیه آنها بیش از هشت میلیارد ریال نیاز باشد.

دشتی با بیان اینکه پارسال در جشن عاطفه ها خیرین و نیکوکاران استان در مجموع 18 میلیارد و 560 میلیون ریال به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند کمک به صورت نقدی و غیر نقدی کرده بودند، اضافه کرد: پیش بینی می شود این کمک ها امسال به بیش از 21 میلیارد ریال افزایش یابد.

وی ادامه داد: امسال مرحله دوم جشن عاطفه ها 11 مهرماه در مدارس استان برگزار خواهد شد و برای این منظور 170هزار پاکت توسط مدیران مدارس در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل افزود: کمک های جمع آوری شده توسط مدیران مدارس در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

هم‌اکنون 27 هزارو 465 خانوار با جمعیت 48 هزارو 847 نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار