پس از مخالفت با تشدید مجازات مفسدان
نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی از امروز تا یکم مهرماه در تعطیلی به سر می برند.
کد خبر: ۶۵۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 06 September 2018

به گزارش تابناک اردبیل،جلسه علنی چهارشنبه 14 شهریور مجلس شورای اسلامی در شرایطی پایان یافت که نمایندگان پس از مخالفت با طرح تشدید مجازات مفسدان اقتصادی! و بنابر اعلام هیئت رئیسه، به مدت 2 هفته در تعطیلات تابستانی خواهند بود و اولین جلسه بعدی مجلس در اول مهرماه برگزار می شود.

برخی کارشناسان، تعطیلی مجلس شورای اسلامی در شرایط حساس کنونی و بحران اقتصادی و معیشتی مردم را مناسب نمی دانند.

بر پایه این گزارش هر چند تعطیلات تابستانی حق نمایندگان و خانواده های آنان برای انجام مسافرت و استراحت به شمار می رود اما برخی نمایندگان مجلس عنوان می‌کنند که در تعطیلات تابستانی به سرکشی به حوزه های انتخابیه خود می روند.

"تابناک اردبیل" آمادگی دارد آن دسته از نمایندگان استان اردبیل که در تعطیلات تابستانی به حوزه انتخابیه خود سرکشی می کنند، برنامه زمانبندی دیدارهای وکلای مردم را برای افکار عمومی، پیشاپیش اطلاع رسانی کند.

همچنین این آمادگی وجود دارد که گزارش اقدامات یکایک نمایندگان محترم استان در مجلس در تعطیلات تابستانی به اطلاع عمومی مردم گزارش شود.‎

مردم حوزه های انتخابیه نیز می توانند از این طریق اخبار مربوط به حضور و سرکشی نمایندگان در حوزه انتخابیه را جهت انتشار برای تابناک اردبیل از طریق درج در بخش کامنتهای این گزارش و یا آدرس Ardebil@tabnak.ir ارسال کنند.‎

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عظیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
بنام خدا با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و وضعیت کشور مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید شبانه روزی به فکر راهکار برای رفع مشکلات مردم باشند نه اینکه مثل کودکان مدارس ابتدایی به فکر تعطیلی . مگر کدام مشکل مردم را حل کرده اند و کدام درد مردم را درمان نموده اند و خسته شده اند که می خواهند به استراحت بپردازند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
جناب صدیف بدری، در بحث اقتصادی، وزیر اقتصاد را ـ که می‌گفتید نوک پیکان اقتصاد است ـ استیضاح کردید و مدیر کل بانک مرکزی هم تغییر کرد؛ اما دیدید که اتفاقی در بازار ارز و سکه رخ نداد!

این نشان می‌دهد، باید به دنبال راهکار‌های دیگری بود ، استیضاح راه حل مشکلات نیست و کورکورانه نباید به دنبال مقصر بگردید، چون اگر دنبال مقصر باشید، خود جنابعالی هم در این قضایا مقصر هستید که تمام مشکلات را در روز استیضاح به وزیر اقتصاد نسبت دادید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
...چی میدونه که اقتصاد چیه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار