شهردار اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم عزاداری حسینی در پایتخت حسینیت(اردبیل) اندیشیده شده و فضای شهر آماده عزاداری حسینی است.
کد خبر: ۶۵۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 08 September 2018

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان روز پنج شنبه در هفدهمین آیین استقبال از ماه محرم که در مسجد اعظم اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: همواره شور مردم اردبیل در برگزاری مراسم عزاداری عاشورایی نمادی از ظرفیت های عظیم و ارزشمند مردم این استان در زمینه فرهنگ و اعتقاد مذهبی و ترویج فرهنگ عاشورایی است.

وی ضمن قدردانی از ریش سفیدان، پیرغلامان حسینی و خانواده شهدا و تمامی کسانی که پشتیبان مراسم آیین استقبال از ماه محرم بوده اند،گفت: این مراسم مقدمه ای برای آغاز عزاداری حسینی است و امیدواریم امسال نیز بمانند سالهای گذشته عزاداری خوب و شایسته ای را در سطح شهر شاهد باشیم .

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/6/17/405096_217.jpg

شهردار اردبیل ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) به شهروندان ولایت مدار اردبیل و عاشقان اهل بیت(ع)، بیان کرد: برخود وظیفه می دانم تا پیشاپیش از ایجاد هرگونه مشکلات در تردد دستجات و عزاداران حسینی به دلیل همزمانی ایام ماه محرم با پایان فصل کاری در شهر و با توجه به اهتمام و تلاش مجموعه شهرداری اردبیل بصورت شبانه روزی برای اتمام پروژه های شهری عذرخواهی کرده و پوزش بطلبم.

لطف اللهیان تاکید کرد:  ترویج فرهنگ عاشورایی و نهضت حسینی بعنوانیک ضرورت مهم در جامعه محسوب می شود  و کمترین تکلیفی است که بر عهده مسلمانان است که این تکلیف نیز برعهده تک تک نهادها می باشد.

وی گفت: امیدوارم در سایه همکاری شهروندان و دعای عزاداران حسینی، شهرداری اردبیل توفیق خدمت خالصانه را به شهروندان فهیم داشته باشد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار