سرچم باز هم حادثه آفرید
حادثه رانندگی شدید در جاده اردبیل - سرچم منجر به کشته و مصدوم شش نفر از سرنشینان دو دستگاه سواری پراید شد.
کد خبر: ۶۵۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 09 September 2018

به گزارش تابناک اردبیل، این حادثه رانندگی صبح امروز یکشنبه در محور اردبیل سرچم بین سه راهی میکائیل آباد و ایلخچی روی داده که در اثر آن دو نفر کشته و چهار نفر مصدوم شده اند.

در این سانحه رانندگی برخورد شدید و شاخ به شاخ دو دستگاه پراید که در جهت عکس حرکت می کردند منجر به خسارت جانی و مالی شدید شد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفتگو با مهر در تشریح این حادثه یادآور شد: این حادثه رانندگی امروز در جاده سرچم بین سه راهی میکائیل آباد و ایلخچی روی داده که به علت برخورد شدید و شاخ به شاخ دو دستگاه پراید دو نفر در دم جان باخته و چهار نفر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ حجت فتاحی با اشاره به انتقال مجروحان این حادثه به مراکز درمانی، در خصوص علت بروز این حادثه افزود: علت حادثه انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

به گفته وی محور اردبیل- سرچم به دلیل کاهش مسافت ان استان به پایتخت از سوی گردشگران، خودروهای عمومی نظیر اتوبوس‌ها و خودروهای سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از محورهای پرترافیک استان محسوب می‌شود.

رئیس پلیس راه استان با توجه به شرایط ترافیکی و جاده ای از شهروندان و گردشگران خواست با رعایت کامل مقررات بویژه سرعت مطمئنه تردد کرده و از رانندگی در حالت خواب آلودگی و خستگی پرهیز کنند.

به گزارش تابناک اردبیل، طبق آمار پزشکی قانونی استان در 4 ماه اخیر 75 نفر در تصادفات جاده ای در استان اردبیل جان باخته اند که بیانگر رشد حدود 50 درصدی تلفات در بازه زمانی مشابه است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار