کد خبر: ۶۵۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 11 September 2018

به گزارش خبرگزاری فارس در اردبیل، اکبر بهنام‌جو امروز در جمع خبرنگاران استان اردبیل در تشریح سفر استانبول، اظهار کرد: در دیدار با مدیر عامل هواپیمایی هما قول مساعد برای راه‌اندازی پرواز اردبیل-استانبول در آینده نزدیک داده شد که این خط هوایی از اهمیت ویژه‌ای برای جذب گردشگر در استان اردبیل خواهد داشت.

وی با اشاره مفید بودن این سفر، گفت: راه‌اندازی خط هوایی اردبیل-استانبول می‌تواند آغازی برای جذب حداکثری گردشگران اروپایی در استان اردبیل باشد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: راه‌اندازی خط هوایی پارس‌آباد-مشهد نیز در این جلسه مطرح شد که در این زمینه نیز قول مساعد برای راه‌اندازی این پرواز به صورت دومسیره از طریق پرواز پارس‌آباد-تهران و تهران-مشهد داده شد.

بهنام جو افزود: افزایش خطوط هوایی موثر از طریق فرودگاه پارس‌آباد یکی از مطالبات بسیار مهم مردم منطقه مغان بود که سعی داریم در این زمینه اقدامات موثری انجام دهیم.

وی اضافه کرد: خانم دکتر شرفبافی، مدیر عامل شرکت هواپیمایی هما با نگاه مثبت به نیازهای هوایی استان اردبیل قول راه‌اندازی این دو خط هوایی را در آینده نزدیک برای دو فرودگاه اردبیل و پارس‌آباد داده است که امیدواریم برای توسعه استان موثر واقع شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
شنیدن کی بودماننددیدن.
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
بایدکنسولگری کشورهای همسایه ترکیه اذربایجان روسیه دراردبیل ایجادبشه تاروندسرمایه گذاری تجاروتوریستهای خارجی دراردبیل تسهیل بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
بااینهمه کنسلی پرواز که در رزومه بیابانی بنام فرودگاه اردببل ثبت شده بعیداست ترکها اینهمه بی نظمی رابپذیرند حتی امسال شاهد بودیم بدلیل ناتوانی مسئولان وضعفهای زیرساختی این ببابان ، اعزام حجاج استان هم از این طریق مقدور نشد وبا نهایت سرافکندگی دست نیاز به سوی استانی بیگانه دراز شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
پرواز امروز مشهد اردبیل به دلیل ناتوانی به اصطلاح فرودگاه اردبیل ، در فرودگاه استانی بیگانه فرود آمد وماکه اینهمه پول بلیت داده بودیم از تبریز تا اردبیل بطور زمینی آمدیم انوقت میخواهید برای ترکیه پرواز دایر کنید؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار