کد خبر: ۶۵۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 12 September 2018

به نظر می‌رسد، زمان تغییر برای بوگاتی آغاز شده و این کمپانی قصد دارد در کنار تولید شیرون مدل دیگری را نیز وارد خط تولیدش کند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کار ادوایس"، در سال‌های گذشته برند خودروساز مولشایم بارها احتمال معرفی و ساخت یک SUV را رد کرده است، اما اینک استفان وینکلمان مدیر این بنگاه بزرگ خودروسازی از اضافه شدن یک خط تولید بزرگ دیگر به کارخانه بوگاتی خبر داده و از قابلیت‌های این برند برای تولید دو مدل به صورت همزمان صحبت می‌کند.

احتمال ساخت یک شاسی بلند در خط تولید بوگاتی

البته به نظر می‌رسد تا زمانی که کمپانی مادر بوگاتی (فولکس‌واگن) برنامه‌های بزرگتر، مهم‌تر و جذاب‌تری را برای انجام دادن دارد، احداث خط تولید دیگر در بوگاتی دور از ذهن به نظر می‌رسد. مدیر بوگاتی نیز از انتظار کمپانی‌اش برای جذب سرمایه لازم و ارائه مدل دوم در کنار شیرون خبر داده است. با این وجود باید در نظر داشت که گروه خودروسازی فولکس واگن به شکل چشم‌گیری سرگرم خودران‌ها و خودروهای برقی تحت مجموعه‌اش است.

احتمال ساخت یک شاسی بلند در خط تولید بوگاتی

اگر بوگاتی خودرویی را به خط تولیدش اضافه کند، نباید انتظار یک سوپر سدان 4 در مانند مدل مفهومی 16c گالیبیر را داشته باشید که در سال 2009 به نمایش درآمد. چرا که در بازار کنونی این suv ها هستند که محبوبیت بیشتری را نصیب خود کرده و حکم می‌رانند. از طرفی مردم از برندهای سازنده ابرخودروها انتظار مدل‌هایی با قابلیت رانندگی در ارتفاع بالاتر را دارند.

با وجود اینکه تمامی تحلیل‌ها در خصوص ساخت شاسی‌بلند در کمپانی مانند بوگاتی درست به نظر می‌رسد، انتشار تصاویری شبیه یک بوگاتی سالن در روزهای قبل همگی را شگفت‌زده کرد.

احتمال ساخت یک شاسی بلند در خط تولید بوگاتی

مقامات رسمی این شرکت اعلام کرده‌اند که با توجه به نظرات مشتریان و کارشناسان در حال بررسی تیپ‌ها و استایل‌های مختلف بدنه برای خودروی آینده خود هستند و هنوز اطلاعات زیادی از ساخت یک شاسی‌بلند یا تمرکز بیشتر روی ساخت یک سدان وجود ندارد.

احتمال دارد این همه پنهان کاری در جهت شگفت‌زده کردن همکان صورت بگیرد. و هنوز ساخت یک شاسی‌بلند در این کمپانی از شانس بیشتری نسبت به یک سدان 4 در برخوردار باشد.

آنچه که اینک مسلم است تلاش بوگاتی برای توسعه نسخه‌های سفارشی شیرون با نام‌های سوپرلگرا، SS و آپرتا است. شاید در آینده حتی خودرویی الکتریکی و پرفورمنس نیز توسط بوگاتی تولید شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار