وقتی مسئولین دولتی تحمل نقد ندارند
«تابناک اردبیل» از فهرست مدعوین نشست عصر امروز استاندار اردبیل با رسانه‌ها خط خورد و حذف شد!
کد خبر: ۶۵۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 12 September 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌ اکبر بهنامجو سرانجام و پس از مطالبه پیاپی و فشار رسانه‌ها و با تاخیر چند هفته‌ای از ایام گرامیداشت هفته دولت که به رسم مالوف و معمول، مسئولین دولتی در همین ایام عملکرد خود را در قالب نشست‌های مطبوعاتی و از طریق رسانه‌ها با مردم در میان می‌گذارند، امروز در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل به میان خبرنگاران و البته نه همه آنها آمد.

هر چند ادعا می‌شود که روابط عمومی استانداری اردبیل متن دعوتنامه پیامکی را بدون هیچ گونه تبعیض، عادلانه و به منظور حضور همه رسانه‌های همسو و منتقد برای اصحاب رسانه استان ارسال کرده است اما برخی مدیران و اصحاب رسانه می گویند که هیچگونه دعوتی از آنان برای نشست عصر امروز استاندار با رسانه‌ها صورت نگرفته و چنین پیامی را دریافت نکرده اند!؟

«تابناک اردبیل» و «چشم انداز اردبیل» از جمله رسانه‌هایی هستند که از فهرست مدعوین نشست عصر امروز استاندار اردبیل با رسانه‌ها خط خورده و حذف شده‌اند!

این دو رسانه با رویکردی متفاوت از قاطبه رسانه‌های استان در خصوص مدیریت اجرایی استان تولید محتوا می‌کنند و گمان می‌رود استانداری اردبیل به همین دلیل حاضر به میزبانی از این رسانه‌ها و رسانه‌های مشابه دیگر نشده است.

 حذف رسانه‌های منتقد از نشست خبری استاندار اردبیل

اکبر بهنامجو در فاصله زمانی طرح نامزدی‌اش برای تصدی پست استانداری اردبیل تا تصویب آن در هیئت دولت، با مخابره حجم انبوهی از مصاحبه‌های تنظیم شده‌اش در صفحات استانی تعدادی از خبرگزاری‌ ها، تلاش کرد از ابتدا خود را چهره‌ای رسانه‌ای معرفی کند به طوری که او در اظهار نظری در ماههای اخیر گفت که نشریات باید بدون دغدغه و نگرانی بتوانند مدیران استان را نقد کرده و به چالش بکشند و این هیچ ایرادی ندارد.

انتظار می‌رود مسئولین عالی اجرایی استان به جای برخورد حذفی با رسانه‌ها،آستانه تحمل خود را در برابر منتقدین و نقدهای سازنده بالا برده و دولت فراجناحی را به شعار و کاغذ محدود نکنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار