در حاشیه اظهارات معاون استاندار اردبیل؛
معاون استاندار اردبیل اعلام کرد که دولت آقای روحانی در شرایط کنونی به دنبال ایجاد نشاط و امید بین مردم است.
کد خبر: ۶۶۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 28 September 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی نواداد که در جلسه تودیع و معارفه معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیله سوار مغان سخن می گفت، این را هم گفت که مسئولان باید خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل با بیان این که در شرایط کنونی حفظ امید مردم به آینده جزو اولویت‌ گروه‌های تاثیرگذار منجمله احزاب باید باشد،افزود: هر حرکتی که موجب ناامیدی مردم گردد، خیانت به نظام است.

به گزارش تابناک اردبیل، به نظر می رسد مخاطب این مقام مسئول دولتی، افراد و گروه‌هایی باشند که به وضعیت کنونی اقتصادی کشور و عملکرد غیرمسئولانه دولت انتقاد داشته و خواهان اقدام موثر و عملی برای کنترل تورم افسارگسیخته و گرانی لحظه های ارز، طلا و مایحتاج زندگی و تعطیلی کسب و کار هستند.

کیست که نداند، نشاط و امید رابطه مستقیمی با معیشت و اقتصاد دارد؛ چه انتظاری داریم که نان‌آور خانه بیکار باشد و آن وقت به خانواده و ایضاً خانواده به جامعه، نشاط و امید تزریق و پمپاژ کند!

آقای نواداد بهتر از همه واقفند که "نشاط" و "امید" همانند خیلی موضوعات دیگر نمی‌تواند "دستوری" باشد و اگر دولت واقعاً به دنبال ایجاد نشاط در جامعه است، بداند که عملکرد او در حوزه اقتصاد و معیشت رابطه مستقیمی با این مهم دارد و لذاست که دولت با اختیارات موسع قانونی و ابزارهایی که دارد نه تنها در مسیر این موضوع دست بسته نیست بلکه مورد حمایت هم هست اما اشکال کار کجاست الله‌ اعلم!

ضمن این که بر همگان واضح و روشن است که مسببان اصلی یاس و ناامیدی در جامعه، صاحبان قدرت و ثروتی هستند که از طریق رانت های گوناگون و اختلاس‌های نجومی دهها هزار میلیاردی بی‌سابقه در 40 سال اخیر(از حقوق های نجومی گرفته تا اختلاس 8 هزارمیلیاردی در صندوق ذخیره معلمان، فساد گسترده در موسسات مالی و اعتباری و نهایتاً بهره مندی از ارزهای دولتی و به راه انداختن فساد بی حساب و کتاب طی ماههای اخیر) هدفی جز فاصله انداختن میان مردم با نظام را دنبال نمی‌کنند و به معنای واقعی کلمه تیشه به ریشه می‌زنند.

انتظار می‌رود دولت محترم در شرایط بسیار حساس کنونی به جای موضع سکوت، با مردم حرف بزند و اجازه ندهد بیش از این جامعه به مسیر بی‌تفاوتی و ناامیدی کشیده شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار