امام جمعه جعفرآباد مغان
امام‌جمعه جعفرآباد مغان اصحاب رسانه را یار اصلی نماز جمعه و پر پرواز خطبه‌های نماز جمعه خواند و گفت: با کمک رسانه ها توانستیم مشکلات مردم را در سطح استان و کشور مطرح کرده و نتیجه بگیریم.
کد خبر: ۶۶۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 28 September 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام محمد جواد باقری در آخرین خطبه نماز جمعه خود در جعفرآباد با محکومیت حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیزمان در جریان رژه نیروهای مسلح شد گفت: این حرکت ترور کور نشان داد که دشمنان می خواهند به هر طریقی که بتوانند به حرکت رو به رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی ضربه بزنند و برایشان فرق ندارد که کودک چهار ساله را بکشند یا جانبازی که روی ویلچر نشسته و توان حرکت ندارد.

وی افزود: هر گاه دشمنان با تحریک یک عده وطن فروش و خائن داخلی و یا عوامل خارجی خود تیر و ترقه ای به ما زده اند و به خیال خودشان در رفته اند، جواب آن را با موشک دریافت کرده اند و یقین بدانند که این بار نیز گوشمالی محکم و قاطعی خواهند شد.

باقری با اشاره به اجلاس سالانه سازمان ملل متحد به مقایسه سخنان رییس جمهور محترم ایران و رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: مدعیان دروغی حقوق بشر که دستشان به جنایت هسته ای و خون میلیونها آدم آلوده است دم از مبارزه با تروریسم و سلاح هسته ای می‌زنند و ایران عزیز را محکوم می کنند در حالی که رییس جمهور محترم ما از موضع قدرت و عزت سخنان قاطعی در مقابله با دشمنان بیان کرد که قابل تقدیر است.

باقری در ادامه افزود، درست است که در عرصه بین الملل با عزت و اقتدار پیش میرویم و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند ولی متاسفانه عده ای بی مروت و بی انصاف در داخل غلط کاری می کنند و با ایجاد گرانی و بی ثباتی بازار می خواهند بر مردم فشار بیاورند و نارضایتی ایجاد کنند.

وی با انتقاد از دستگاه‌های نظارتی مثل تعزیرات و سازمان بازرسی کل کشور گفت باید با نظارت دقیق متخلفان و مجرمان شناسایی و در اسرع وقت به مجازات و سزای خیانت خود برسند تا مردم طعم عدالت را بچشند.

باقری در پایان با توجه به پایان دوره ماموریت خود در خطه زرخیز جعفرآباد از مردم خونگرم و گرانقدر جعفرآباد خداحافظی کرد و از تمامی مردم شریف،کشاورزان، عشایر، روستاییان، مسئولین و خدمتگزاران که در مدت این سه سال با نهاد امامت جمعه همکاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تقدیر از رسانه ها، خبرگزاری ها، سایت ها و کانالهای خبری، صدا و سیما و خبرنگاران، آنان را یار اصلی نماز جمعه و پر پرواز خطبه های نماز جمعه خواند و گفت: با کمک رسانه ها توانستیم مشکلات مردم را در سطح استان و کشور مطرح کرده و نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار