فیضی: نمایندگان استان موافق واگذاری هستند
نماینده اردبیل اعلام کرد که هیچ نهادی نتوانست مانع واگذاری کشت و صنعت مغان شود و معامله این شرکت نهایی و قطعی شده است!
کد خبر: ۶۶۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 03 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل، محمد فیضی نماینده اردبیل و عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به خبرگزاری دولتی ایرنا گفت: واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان قانونی است چرا که هیچ نهادی تاکنون نتوانست جلوی این واگذاری را بگیرد.

تابناک اردبیل پیش از این اعلام کرده بود که معامله کشت و صنعت مغان نهایی و قطعی شده و مردم به وعده های سرخرمن مسئولان عالی و نمایندگان استان که مدعی مخالفت با این معامله هستند، دلخوش نکنند!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهارداشت: سازمان خصوصی ‌سازی تا اهلیت مالی و فنی را در واگذاری‌ها تایید نکند نظر نهایی خود را اعلام نمی‌ کند و اگر این واگذاری نهایی شده حتماً اهلیت مالی و فنی آن احراز شده است.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشت و صنعت مغان یکی از شرکت های تولیدی منحصر بفرد و توانمند کشور است، افزود: واگذاری این شرکت به بخش خصوصی نیازمند بررسی دقیق است.

فیضی افزود: بر اساس اصل 44 قانون اساسی شرکت های دولتی و موسسات عمومی می توانند به بخش خصوصی واگذار شوند و شرکت کشت وصنعت مغان هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی ساماندهی و تقویت مدیریت شر کت کشت و صنعت مغان را ضروری خواند و افزود: تنها راهکار تقویت این شرکت واگذاری به بخش خصوصی نیست بلکه می توان برای تقویت و توسعه این شرکت مدیریت آن را نیز تقویت کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از دولت، معامله کشت و صنعت مغان را به عنوان بزرگترین واگذاری سال 97 جزو افتخارات دولت تدبیر و امید اعلام کرده است.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/7/11/414804_796.jpg

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با داشتن اراضی وسیع زراعی، دو هزار و 600 هکتار باغات مدرن میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چندین واحد تولیدی دیگر، از شرکت های منحصر بفرد کشور محسوب می شود.
این شرکت در شهرستان پارس آباد مغان در شمال استان اردبیل واقع است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
همه میدونندایشان دنبال پست ومقام دردولتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
رریس سازمان خصوصی سازی که تبریزی باشه همین میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
کل ایران به مامیخندندحتی صدای نماینده لنگرودهم درمورداین واگذاری درامد.
بااینهمه سراردبیل رابریدند.
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
اینایی که دارین میفروشین اموال مردمه دولت که چیزی نداره هرچی هست مال مردمه روز قیامت که بابت خوردن و حیف و میل بیت المال در دوزخ جاودانه میشید دیدن دارید اگر کسی بتونه حتی به اندازه پر کاهی مال مردم خوردن از عذاب خدا فرار کنه حرفه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار