مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی ایثار استان خبر داد؛
مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی ایثار استان اردبیل گفت: بخش پایش سلامت به صورت پایلوت در منازل جانبازان و ایثارگران آغاز شده است.
کد خبر: ۶۶۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 03 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک اردبیل،‌ علی نویدمهرنگ در نشست خبری با خبرنگاران گفت: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی اردبیل از موسسات وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است که از سال 93 فعالیت خود را در حوزه فرهنگی و ورزشی شروع کرده و هم اکنون متمرکز به فعالیت های ورزشی است.

وی هدف از ایجاد این موسسه  در سطح کشور و استان را ارائه خدمات متناسب با نیازهای جسمی و روحی ایثارگران و تقویت روحیه نشاط و شادابی همچنین غنی سازی اوقات فراغت جامعه ایثارگران و خانواده آنان و حفظ و اشاعه فرهنگ شهادت و انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید عنوان کرد.

مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان اردبیل در ادامه افزود: این موسسه با زیربنای 13 هزا رو 800 مترمربع در چهار طبقه احداث شده که طبقه اول مجموعه ورزشی و استخر شنا، طبقه دوم فرهنگی و اداری ، طبقه سوم تالار و طبقه چهارم دارای 30 سوئیت مستقل و با چشم انداز شورابیل فضای منحصر به فرد است.

نوید مهرنگ با بیان اینکه تاکنون 20 میلیارد تومان برای احداث این موسسه هزینه شده است، گفت: فاز نخست این موسسه سال 95 افتتاح و به بهره برداری رسیده و برای تکمیل فازهای بعدی که 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند  6 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی در ادامه به افتخارآفرینی ورزشکاران ایثارگر آموزش دیده در این موسسه اشاره کرد و گفت: مایه مباهات است که ایثارگران ما توانسته اند در سطح جهانی بدرخشند و مدال آور طلا باشند.

مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان اردبیل یادآورد شد: روزانه به طور میانگین 800 نفر از امکانات موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان استفاده می کنند و ماهانه حدود 3 هزار نفر ایثارگر از خدمات این موسسه به صورت رایگان استفاده می کنند.

نوید مهرنگ گفت: خدمات گیاه درمانی به منظور جایگزینی داروی شیمیایی و مقابله با امراض پوستی ایثارگران برای اولین بار در سطح کشور به صورت پایلوت در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل در حال اجراست و به نتایج مسرت بخشی رسیده ایم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بخش پایش سلامت و ویزیت در منزل به صورت پایلوت در منازل جانبازان و ایثارگران اردبیلی آغاز شده و به صورت رایگان انجام می شود.

مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان اردبیل خدمات ورزشی ارائه شده در این موسسه را آموزش غواصی، نجات غریق، مربی گری ماساژدرمانی، گیاه درمانی، نمک درمانی،امکانات سالن ورزشی از قبیل بدن سازی، سالن چند منظوره توپی، آموزش فوتسال، بدمینتون، والیبال و  تیراندازی با کمان برشمرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار