دما 18 درجه افت می کند
در ارتفاعات بالای 2 هزار متری مناطقی از استان اردبیل طی روزهای ْآینده بارش برف رخ داده و وزش تندباد با سرعت 70 کیلومتری را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۶۶۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 04 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی دولتی‌مهر اظهار داشت: براساس تحلیل نقشه های هواشناسی از اواخر وقت امروز پنجشنبه با ریزش هوای سرد به منطقه طی روزهای جمعه تا یکشنبه هفته آینــــده ناپایداری های جوی در سطح استان پیش‌بینی می‌ شود که بابارش برف در ارتفاعات همراه خواهدبود.

وی بیان کرد: هوای ابری و مه آلود و کاهش دید بویژه در نواحی منتهی به استان گیلان، افت محسوس دما بین 10 تا 18 درجه سلسیوس از روز جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده 15 مهر بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد:دمای هوا در مناطق شهری استان به زیر صفر نخواهد رفت و کمینه دما طی روزهای مذکور بین 4 تا 8 درجه سلسیوس خواهد بود و  بارش باران بویژه از بعداز ظهر جمعه تا عصر شنبه در نواحی منتهی به استان گیلان پیش‌بینی می‌شود.

دولتی‌مهر با اشاره به بارش برف در ارتفاعات بالای 2000 متری استان نیز گفت:  وزش بادهای تند تا نسبتاً شدید با سرعت 40 تا 70 کیلومتر برساعت با جهت شرقی تا شمالی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار