شهردار اردبیل گفت: دخالت شهرداری و شورای شهر اردبیل در انتخابات صنفی نظام مهندسی کذب است و این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.
کد خبر: ۶۶۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 05 October 2018
دخالت شهرداری و شورای شهر اردبیل در انتخابات صنفی نظام مهندسی کذب است

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در دیداری با اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت: دخالت شهرداری و شورای شهر اردبیل در انتخابات صنفی نظام مهندسی کذب است و این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و با توجه به این که هیچ قانون و محدودیتی برای نحوه تبلیغات کاندیداهای انتخابات صنفی وجود دارد نمی‌توان اقدامی بیش از حوزه اختیارات در این زمینه انجام داد.

وی با اشاره به این که تخصیص بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی به بخش خصوصی واگذار شده است گفت: با توجه به این که واگذاری به بخش خصوصی اختیارات ما را در این زمینه محدود می‌کند و در این زمینه آن‌ها تصمیم می‌گیرند که این فضاهای تبلیغاتی را در اختیار چه قشری قرار دهند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: ما در حد توان سعی کردیم که بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی را جمع‌آوری کنیم و هماهنگی‌ها با روسای ستادهای انتخاباتی نیز در این زمینه داشتیم که علی‌رغم این موضوع قانون در مورد این تبلیغات سکوت کرده و به همین دلیل ما هم‌اکنون در انتخابات صنفی قوانین روشن و شفافی نداریم.

لطف‌اللهیان بیان کرد: رعایت چهارچوب قوانین اولویت اساسی ما است و بی‌شک هیئت اجرایی و نظارت انتخابات نظام مهندسی در راستای موارد مربوط به تخلفات کاندیداها نظارت و رصدهای همه‌جانبه‌ای دارد.

وی ضمن ابراز گلایه از برخی قضاوت‌های نادرست در این زمینه تصریح کرد: به پیش کشیدن برخی سخنان غیرمنطقی و ناسنجیده به شهرداری و شورای شهر و متهم کردن آنان کار صحیحی نیست و مطرح کردن این موضوعات هیچ دردی از درد جامعه را برطرف نخواهد کرد که نیاز است عقلانی رفتار شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
شما گفتید و ما هم قبول کردیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار