کد خبر: ۶۶۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 07 October 2018

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه سرد و بارشی که از بعد از ظهر جمعه تمام مناطق این استان را تحت تاثیر خود قرار داده بود، موجب بارش باران در اکثر مناطق و شهرهای این استان و بارش برف در ارتفاعات کوه سبلان و سایر مناطق کوهستانی شد.

براین اساس بارش برف از پیش از ظهر امروز شنبه قله سبلان، دامنه های کوه سبلان و نیز ارتفاعات و روستای آلوارس در هشت کیلومتری شهر سرعین را سفید پوش کرده است. گفته شده بارش برف در این مناطق همچنان ادامه دارد.

بنا به گفته مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با وجود سفیدپوش شدن ارتفاعات، هنوز گزارشی از بارش برف در مناطق شهری استان گزارش نشده است.

علی دولتی مهر در عین حال با اشاره به بارش باران در تمام شهرهای این استان طی ۲۴ ساعت گذشته یادآور شد: بیشترین بارش باران را در شهرهای سرعین و مشگین شهر به ترتیب با ۱۱.۷ و هشت میلیمتر شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه در سایر شهرهای استان نیز بارش باران بین کمتر از یک تا ۴.۲ میلیمتر گزارش شده است، تصریح کرد: انتظارداریم تا قبل از ظهر فردا یکشنبه شاهد بارش پراکنده باران در بیشتر مناطق استان باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به وضعیت جوی استان در شرایط فعلی و نیز طی روزهای آینده ادامه داد: امروز افت دما که از دیروز آغاز شده بود، تداوم داشت و در برخی مناطق این کاهش به ۱۸ درجه رسیده است.

وی با بیان اینکه هوای سرد و آسمان ابری تا پایان رو یکشنبه در این استان ماندگار خواهد بود، متذکر شد: از روز دوشنبه با کاهش ابر افزایش نسبی دمای هوا را در استان اردبیل شاهد خواهیم بود.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار