در دیدار لطف اللهیان با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل مطرح شد؛
شهردار اردبیل در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: مجموعه شهرداری اردبیل همواره در کنار نیروی انتظامی است و با تامین و تقویت زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی نقش بسزایی را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ایفا خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ 10 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان چهارشنبه 18 مهرماه جاری در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امروزه تمامی اقدامات در شهر به لحاظ امنیت و انضباط بخشی، نتایج تدابیر و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است و حقیقتا اگر وجود نیروهای مخلص و ایثارگر نیروی انتظامی نباشد این آرامش، آسایش و توسعه در شهر اتفاق نخواهد افتاد.

شهردار اردبیل افزود: مجموعه شهرداری اردبیل نیز به فراخور مسئولیت خود ارتباط تنگاتنگی با این مجموعه پرتلاش دارد و اگر این فداکاری و ایثارگری‌های نیروهای انتظامی نباشد بالطبع اقدامات اجرایی شهرداری نیز به راحتی اتفاق نخواهد افتاد.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه نیروی انتظامی یک مجموعه پای کار و  شبانه روزی  است، گفت: وجود ارتباط و تعامل تنگاتنگ بین شهرداری اردبیل و نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست و این امنیت را که ما تنفس می کنیم زیر سایه تلاش های نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اولویت پیشگیری اجتماعی در جامعه بیان کرد: مدیریت شهری نیز  در این خصوص بر خود وظیفه می‌داند تا با لحاظ کردن پیوست اجتماعی فرهنگی به پروژه ها قدم های سازنده ای را در ارتقا کیفیت زندگی شهروندان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بردارد.

شهردار اردبیل یادآور شد: صرفاً توجه به پروژه های عمرانی و تلاش برای توسعه عمرانی به هیچ وجه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را محقق نخواهد کرد و برای تحقق این امر ضروری است پروژه های عمرانی پیوست فرهنگی و اجتماعی به خود بگیرند.

لطف اللهیان با تاکید بر مقدم بودن اقدامات اجتماعی و  فرهنگی بر فعالیت های عمرانی بیان کرد: شهرداری و شورای شهر تمام اهتمام خود را بر روی  اجرای پروژ ه هایی صرف کرده اند که این پروژه های خود مقصدی برای تحقق اهداف فرهنگی باشند.

وی ادامه داد: تامین زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی و توجه به آنها بدین معنا نیست که شهرداری اردبیل توجهی به پروژه های عمرانی ندارد بلکه در چنین شرایطی که با تغییرات قیمت مواجه هستیم، پروژه های عمرانی متعددی در شهر اجرا می شود.

شهردار اردبیل گفت: در زمینه تامین قیر بعنوان مصالح اصلی برای بهسازی معابر  که در ابتدای سال با قیمت هر تن، یک میلیون و 300 هزار تومان تهیه می شد اما امروز با افزایش قیمت به مبلغ 4 میلیون و 300 هزار تومان تهیه شده و همچنان عملیات عمرانی در شهر متوقف نشده است.

لطف‌اللهیان گفت: بهره برداری از آمفی تئاتر روباز به مساحت سه هکتار بخشی از  پروژه هایی اجرا شده در شورابیل است که ضمن اینکه سرانه فضای سبز را افزایش میدهد باعث افزایش اجرای برنامه های هنری فرهنگی شده و زمینه توسعه فرهنگی و اجتماعی را افزایش خواهد داد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل نیروهای انتظامی افزود:  تامین امنیت در برگزاری جشن روز اردبیل با حضور 8 هزار نفر حاصل تلاش های این بزرگواران بوده و اجرای این نوع برنامه های فرهنگی نه تنها موجب ارتقا کیفیت زندگی شهروندان می شود بلکه آسیب های اجتماعی  را کاهش خواهد داد.

شهردار اردبیل گفت: اگر خدماتی به شهروندان ارایه می شود در زیر سایه تلاش های نیروی انتظامی است چرا که بدون همکاری این مجموعه نمی توان قدم از قدم برداشت .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار