رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی از لبس مجهز به دوربین پلیس در اردبیل رونمایی شد.
کد خبر: ۶۶۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 11 October 2018


به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیپور در گرامیداشت هفته ناجا اظهار کرد: با مجهز شدن پلیس به این البسه و با استفاده از فناوری‌های نوین جلوی بسیاری از تخلفات و جرایم گرفته شده و توهین و تعرض به پلیس نیز به حداقل می‌رسد.

وی ضرورت ارتقای امنیت و آرامش در کشور را در سایه پیشگیری از برخی آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما به راحتی می‌توانیم تا 60 درصد جرایم را در جامعه با رعایت اصل پیشگیری و آگاهسازی جامعه به حداقل برسانیم.
 
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اردبیل نقش مردم را در تولید امنیت یادآور شد و بیان کرد: تا زمانی که مردم پلیس را در برقراری نظم و آرامش کمک نکنند امنیتی حاصل نمی‌شود.

علیپور گفت: پلیس با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین تلاش می‌کند تا زمینه بالا بردن امنیت را در جامعه فراهم کند که در این راستا مجهز شدن پلیس به البسه دوربین‌دار با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین می‌تواند یک راهکار مناسب و منطقی باشد.

وی همچنین از راه‌اندازی اتوبوس نظم و دوستی در مرکز استان با هدف ارائه مشاوره‌های خانوادگی به هموطنان خبر داد و تصریح کرد: ما در گرامیداشت هفته ناجا در کنار نشست با اصناف مختلف و گروه‌های اجتماعی با حضور در مدارس سعی می‌کنیم تا نسبت به آگاهسازی و آموزش همگانی شهروندان و دانش‌آموزان و دانشجویان اقدامات جدی و عملی را انجام دهیم.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اردبیل افزود: پلیس پیشگیری تلاش می‌کند تا با محوریت کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بستر تولید امنیت را با همراهی مردم فراهم کند که به یقین مشارکت مردم می‌تواند بسیاری از مشکلات و نارسائی‌ها را برطرف کند.

علیپور به فعالیت سامانه 197 در تعامل و ارتباط با مردم برای انعکاس پیشنهادات و انتقادات و تقدیر و تشکر از پلیس اشاره و اظهار کرد: در 6 ماهه امسال ارزیابی ما از این سامانه بر این است که عموم مردم از عملکرد پلیس رضایت داشته و تلاش پلیس را در تامین امنیت جامعه پسندیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار ارتباط‌گیری مردم با این سامانه ما از طریق کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نیز در خدمت مردم هستیم تا مشکلات و نارسائی‌ها را اعلام کرده و نیروی انتظامی استان درصدد حل این مشکلات باشند.

انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار