استقبال گرم از ورزشکاران
قهرمانان مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا در زادگاه خود مورد استقبال مردم و مسؤولان ورزشی استان اردبیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۶۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 15 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل، پیش از ظهر امروز قهرمانان مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا در زادگاه خود مورد استقبال مردم و مسوولان ورزشی استان اردبیل قرار گرفتند.

کاوران کشورمان در هیجدهمین دوره بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا- اندونزی با 13 تیم در این مسابقات حضور داشت و برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران با کسب 51طلا، 42 نقره 43 برنز و در مجموع با 136 مدال در رده سوم قرار گرفت.

کاروان ایران با 210 ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان در کنار 80 مربی در این دوره از مسابقات حاضر شد که از این تعداد سهم استان اردبیل 6 نفر بود و 85 درصد از ورزشکاران شرکت کننده توانستند برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی از استان اردبیل در رشته‌های گلبال آقایان، دو و میدانی و بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان حضور داشتند که بیشترین تعداد اعزام از اردبیل به گلبال اختصاص داشت.

حسن جعفری، مصطفی شهبازی و محمد پرینا در تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی ایران با اقتدار عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات پاراآسیایی را کسب کرده و به نشان زرین طلا دست یافتند.

جلیل باقری جدی دیگر نماینده از اردبیل در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا در پرتاپ وزنه با رکورد 10.67 به مدال نقره رسید.

محسن طلوعی  ورزشکار اردبیلی در رشته بسکتبال با ویلچر به همراه تیم ملی کشورمان در آخرین روز مسابقات پاراآسیایی جاکارتا توانستند با یک بازی عالی 51 مدال طلا را برای کشورمان کسب کنند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در دیدار رده‌بندی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا با نتیجه 41 بر 40 تن به شکست داد که عنوان چهارم را کسب کرد و تنها نماینده از استان  در بخش بانوان زهرا حبیبی از کسب مدال بازماند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار