مردم منتخبان خود را بهتر بشناسند
پرسش اینجاست که دو نماینده با چه استدلال، منطق و توجیهی تلاش کردند تا شهردار تهران با مستثی شدن از قانون در پست خود باقی بماند!؟
کد خبر: ۶۷۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 25 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی چهارشنبه پارلمان طرح یک فوریتی استفساریه تبصره یک قانون اصلاح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مصوبه ۶ شهریور ۹۷ را مورد بررسی قرار دادند.

یک فوریت طرح جنجالی مستثنا شدن شهردار تهران از قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که با امضای 137 نفر از نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه مجلس ارسال شده بود، نهایتا با ۱۲۶ رأی مخالف و تنها 94 رأی موافق در مجلس رد شد.

طبق گزارش‌های منتشره، صدیف بدری نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین و بشیر خالقی نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی جزو نمایندگانی از استان اردبیل بودند که طرح مستثنا شدن شهردار تهران از قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را امضا کردند.

امضای یک طرح استفساریه نه مغایرتی با قانون دارد و نه در نفس خود اشکالی بر آن وارد است؛ اما سؤالی که مطرح می‌شود این که دو نماینده یادشده با چه استدلال، منطق و توجیهی تلاش کردند تا با مستثا کردن یک نفر از قانون، شهردار تهران در پست خود باقی بماند!؟

تلاش ها برای مستثا کردن و ابقای شهردار تهران در پست خود تا حدی فراتر رفت که گفته می شود تعدادی از نمایندگان مجلس با استقرار در دفتر شهردار تهران و تماس با نمایندگان، خواستار امضای طرح استفساریه قانون شدند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
حتما ... در كار نبوده
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
حالا بعضی از دوستان هم در فضای مجازی حامیان این طرح را اصلاح طلبان مجلس میدانند ... آخر کجا این دو نماینده محترم ( مهندس بدری و دکتر بشیر خالقی ) اصلاح طلب هستند ؟؟؟ هر چندکه اصل طرح بسیار جای تامل و تعجب دارد و مگر این آقایان نمی بینند که چه می کشند میلیونها جوان تحصیل کرده بیکار .... واقعا که وقاحت دارد . ..
از طرف جمعی ازخانواده های بیماران سوختگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
جناب بدری حضرتعالی رئیس مسکن وشهرسازی بودید به جای این که از تجارب خود برای تسریع در پروژه هایی مانند بیمارستان ترومای استان استفاده کنید تا وعده های دروغ سه استاندار پیشین یعنی آقایان اکبر نیکزاد ، صابری وخدابخش در به اتمام رساندن این پروژه حیاتی وبی تفاوتی معنادار وزارت راه وشهرسازی فعلی جبران وبیماران سوختگی مجبور به اعزام به استانهای بیگانه نشوند افتاده اید دنبال شهردار تهران؟؟؟؟؟؟!!!!!! به خود ببایید ... در شان نماینده مردم عزیز اردبیل ونیر ونمین وسرعین نیست
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
خیلی جالبه !!!! بعضی از نمایندگان ما به فکر تجزیه طلبی و را ه اندازی استان جدید هستند برخی دیگر افتاده اند دنبال شهردار تهران !!! پس مشکلات مردم ما را چه کسی حل خواهد کرد؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
یحتمل قول شهرداری منطقه ؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار