با اعزام ۲۱ دستگاه اتوبوس؛
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: این سازمان با تخصیص ۲۱ دستگاه اتوبوس در جابه‌جایی زائران اربعین مشارکت می‌کند.
کد خبر: ۶۷۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 28 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از شهرداری اردبیل، رحیم سعیدی در مراسم اعزام اتوبوس‌های شهری به مرز مهران افزود: در این راستا و با هدف خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی ۲۱ دستگاه اتوبوس شهری از مرکز اردبیل به مرز مهران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس ها در مسیرهای مختلف زائران اربعین حسینی را جابه جا خواهند کرد، یادآور شد: این تعداد اتوبوس به مدت ۱۰ روز در مرز مهران فعالیت می کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل با اشاره به اعزام تعدادی از اتوبوس های شهری اردبیل طی سال گذشته به مرز مهران یادآور شد: در صورت نیاز و وجود تقاضا ما آمادگی اعزام اتوبوس‌های بیشتر و فوق‌العاده به مرز مهران و یا مرزهای دیگر کشور را داریم و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به آماده‌سازی و بازدیدهای اساسی فنی اتوبوسهای انتخابی برای این امر معنوی و روحانی، اظهار کرد: تمامی اتوبوسهای اعزام شده توسط نیروهای خدمات فنی مورد بازبینی کامل و رفع اشکالات فنی قرار گرفته و با آمادگی کامل به ماموریت فوق اعزام شدند.

سعیدی از آمادگی شهرداری اردبیل برای همکاری بیشتر با ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار