مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۱۲۵ روستای اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۶۷۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 30 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل، فیروز خدائی  در جلسه تشریح عملکرد شرکت گاز استان اردبیل اظهار داشت: امسال بیش از هشت هزار و 594 مصرف کننده جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی جذب این شرکت شده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تاسیس این شرکت به 459 هزار 225 مشترک رسیده است.

خدائی روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را تاکنون یک هزار و 125 روستا برشمرد و گفت: جمعیت شهری بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان صد در صد و جمعیت تحت پوشش روستایی بیش از 90 درصد است که تلاش و جدیت بر این است که در آینده‌ای نزدیک این میزان به صددرصد برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: استان اردبیل دارای 29 شهر است که تمامی ساکنین شهرها از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و خوشبختانه در چندین سال گذشته در شبکه گازرسانی برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته و توانسته‌ایم به بهترین شکل عمل کنیم که تلاش نیروهای گازرسان در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی در خصوص عملیات شبکه گذاری و نصب انشعابات بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون به میزان 433 کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی این استان افزوده شده است که با این وجود میزان شبکه‌گذاری از ابتدای تاسیس شرکت تاکنون به بیش از 9 هزار و200  کیلومتر رسیده است و تعداد سه هزار و 748 عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل  تا کنون به 225 هزار و  981 انشعاب رسیده است.

خدائی بیان کرد: امیدواریم هم‌استانی‌ها با در نظر گرفتن مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در استفاده از منابع طبیعی ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر برای رفع مشکلات کمبود گاز رهنمون شوند تا در حد امکان در این زمینه مشکلی پیش نیاید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار