یک کشاورز پرتلاش چینی با ساخت یک هواپیما در مزرعه‌اش سرانجام به رویای کودکی‌اش دست یافت.
کد خبر: ۶۷۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 02 November 2018

تابناک اردبیل: همه انسان ها در دوران کودکی رویاهایی در سر دارند تا روزی بتوانند در صورت مهیا شدن فرصت به آن دست یابند. این رویاها اگرچه در ظاهر دست نیافتی به نظر می رسند اما مطمئنا با تلاش و پیگیری خستگی ناپذیر مطمئنا روزی رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت. مانند یک کشاورز چینی که سرانجام به رویای کودکش اش دست پیدا کرد.

این مرد کشاورز چینی با جدیت و تلاش سرانجام به رویای کودکی اش که داشتن یک هواپیما بود دست یافت. "ژوئو یوئه" که زمانی در مزرعه اش سیر می‌کاشت از دوران کودکی دوست داشت یک هواپیمای شخصی داشته باشد. او با وجود اینکه نتوانسته بود تحصیلات دوره راهنمایی را به پایان برساند از دو سال پیش با چند نفر از دوستانش ساخت یک فروند هواپیمای ایرباس A320 را آغاز کرد.

او برای رسیدن به آرزوی کودکی اش ابتدا به شهر مهاجرت کرد و در یک کارخانه به عنوان جوشکار مشغول بکار شد. این در حالی بود که او پیشتر از راه کاشت سیر و پیاز و فروش آن زندگی اش را می گذراند. حدود سن 40 سالگی نگرانی های او در مورد اینکه رویای کودکی اش برای داشتن یک هواپیما محقق نشود آغاز شد. او که با کار در جوشکاری پس انداز خوبی بدست آورده بود کار ساخت هواپیمای خود را با مطالعه آغاز کرد.

ژوئو با مطالعه چند کتاب با روش ساخت هواپیما آشنا شد. سرانجام او با کمک دوستانش با هزینه 2.6 میلیون یوان چین ( 373000 دلار آمریکا) به آرزوی کودکی اش دست یافت. او برای رسیدن به این آرزو حتی اقدام به فروش خودروی شخصی اش نیز کرده بود.

اگرچه این هواپیمای شخصی ژوئو قادر به پرواز نبود اما او تصمیم گرفت تا هواپیمایش را تبدیل به رستوران کند. حالا هواپیمای ژوئو تبدیل به یک رستوران مشهور غذاخوری در چین شده که مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. رستوران منحصر به فرد این مرد چینی در خارج از "چنگدو" چین واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار