کد خبر: ۶۷۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 03 November 2018

پرسپولیس نیمی از فینال لیگ قهرمانان آسیا را در استادیوم کاشیما ساکر برابر گوزن‌های ژاپنی واگذار کرد و باید به استادیوم آزادی و حمایت تماشاگرانش دل خوش کند.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ که برای رسیدن به این مرحله موفق شده بعد از صعود از مرحله گروهی به عنوان تیم دوم گروهش، الجزیره امارات، الدحیل و السد قطر را از پیش رو بردارد، امروز در فینال و برابر رقیب سرسخت ژاپنی خود قرار گرفت تا طلسم قهرمانی آسیا را برای فوتبال ایران بشکند اما مقهور دو ضربه حرفه ای ستاره های برزیلی کاشیما شد و نیمی از فینال را باخت.

کارت زرد: هیروکی آبه (9) از کاشیما، سیامک نعمتی (62) و شجاع خلیل زاده (72) از پرسپولیس

کارت قرمز: سیامک نعمتی (92) از پرسپولیس

ترکیب کاشیما آنتلرز

کوون سونتائه، شوجی گن، لئو سیلوا، دوی شوما (80-ریوتا ناگاکی) ، یوما سوزوکی، شوتو یاماموتو، سرجینیو(90-کاناموری)، کنتو میسائو، نیشی دیاگو، هیروکی آبه(68- آنزای) و جونگ سئونگهیون.

سرمربی: گو اوی وا

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی(70-امید عالیشاه)، بشار رسن، علی علیپور، گادوین منشا و سیامک نعمتی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

پرسپولیس و کاشیما

دو ستاره برزیلی کاشیما آنتلرز در سطح به مراتب بالاتری از سایر بازیکنان حاضر در زمین ظاهر شدند و اختلاف کلاس فوتبال سطح اول دنیا با آسیا را می شد در حرکات همین دو مهره دروجه دوی برزیلی زمین دید.  آنها علاوه بر دو گلی که به ثبت رساندند، توانستند به خوبی خط دفاعی پرسپولیس را مورد هدف قرار داده و آنها را تحت تاثیر نمایش خود قرار دهد. ضربه فنی سرجینیو با هیچ واکنش از سوی بیرانوند روبرو نشد تا اختلاف به دو گل برسد. او قطعا در بازی برگشت نیز ستاره خطرناک در ضدحملات خواهد بود و مهارش کار آسانی نیست.

 

دقیقه 92: سیامک نعمتی که یک کارت زرد داشت، با دریافت دومین کارت زرد داور چینی از زمین اخراج شد تا شانس پرسپولیس با نیمکت خالی در بازی برگشت برای جبران کمتر شود.

گل دوم برای کاشیما-دقیقه 69: روی ارسال کرنر بازیکنان پرسپولیس چند بار در دفع کامل توپ تعلل کردند و در تیر دو سرجینیو توپ باد آورده و رها شده را با بیرون پا به تور دروازه سفیدپوشان ایرانی چسباند.

دقیقه 65: ارسال نعمتی روی سر علیپور جفت و جور شد ولی ضربه او در تیر اول توسط سونتائه مهار شد.

گل اول برای کاشیما-دقیقه 58: لی اندرو سیلوا بعد از چند حرکت ترکیبی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق نه چندان محکم به گوشه سمت راست دروازه بیرانوند، گل اول کاشیما را به ثمر رساند.

دقیقه 48: بعد از یک جنگ طولانی در میانه میدان ، لی اندرو صاحب توپ شد و آبه را راه انداخت تااو تا پشت محوطه پرسپولیس نفوذ کرده و توپ را به سرجینیو بدهد و ارسال کوتاه او با شوت بد ستاره برزیلی کاشیما راهی اوت شد.

دقیقه 41: سانتر بلند دوی روی سر سوزوکی نشست اما او نتوانست ضربه نهایی را به راحتی بالای سر انصاری بزند و ضربه سر با فاصله راهی اوت شد.

دقیقه 36: ارسال زمینی سیامک نعمتی درون محوطه جریه با کنترل خوب منشا و پاس به عقب او همراه شد و سپس علیپور به نورالهی و او هم برای شوتزنی بشار رسن توپ را مهیا کرد که شوت سنگین رسن بلوکه شد.

دقیقه 30: پاس عمقی لی اندرو برزیلی به سرجینیو هموطنش او را در پشت محوطه در موقعیت شوت قرار داد، اما شوت سنگین سرجینیو با تکل عالی شجاع دفع شد.

دقیقه 25: نخستین خطر نسبتا جدی میزبان از پشت شش قدم و پس از چرخش با زاویه توسط سوزوکی زده شده که توپ در چارچوب نبود و با فاصله به اوت رفت.

دقیقه 10: فرار تند وتیز بشار رسن در ضد حمله پرسپولیس را در موقعیت عالی دو به یک با مدافع کاشیما قرار داد اما آوه پیراهن بشار را کشید تا او را متوقف کرده و تنها یک کارت زرد جریمه شود.

دقیقه 5: ضربه ایستگاهی خطرناک نورالهی به تیر دوم در آستانه ورود به دروازه با نوک انگشتان دروازه بان کاشیما راهی کرنر شد.

دقیقه 3: پرسپولیس که بازی را هجومی آغاز کرد، در همان دقیقه سوم با سانتر عالی رسن روی سر منشا و تاثیر او ، درون شش قدم علیپور را با گلر تک به تک کرد اما ضربه با تاخیر او به سر مدافع ژاپنی خورد و راهی کرنر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار