شورای اسلامی شهر و شهرداری ‌اردبیل با انتشار بیانیه‌ای عموم شهروندان فهیم اردبیل را به شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کردند.
کد خبر: ۶۷۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 03 November 2018

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، در متن این بیانیه آمده است:

۱۳ آبان برگ زرینی از تقویم پرافتخار ایران و روز تجدید میثاق با شهدای دانش‌آموز ایران اسلامی است؛ روزی که یادآور رخداداهای عظیم و فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار می‌آید.

روز حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان 1358، سالروز تبعید حضرت امام خميني(ره) و روز دانش آموز از حماسه‌های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است.

روزی که عزاداران  حسینی و تربیت‌یافتگان مکتب اباعبدالله الحسین(ع) شهر اردبیل بار دیگر با شعارهای مرگ برآمریکا انزجار و خشم خود را از استکبار جهانی به گوش جهانیان رسانده و  با بصیرت و آگاهی از خون گرانبهای دانش‌آموزان شهید این روز بزرگ پاسداری خواهند کرد.

 شورا و شهرداری اردبیل نیز ضمن دعوت از عموم شهروندان فهیم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه، دوشادوش و همگام ملت غیور ایران  به پیشگاه حماسه‌آفرینان ۱۳ آبان  ادای احترام کرده و  با حضوری انقلابی بار دیگر در میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل، شهدای دانش‌آموز، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم‌ خواهند داشت.

 وعده دیدار ما راهپیمایی ۱۳ آبان 97

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار