تابناک اردبیل گزارش می دهد
همزمان با یوم الله 13 آبان و سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم اردبیل با برگزاری مراسم راهپیمایی انزجارخود را از استکبار اعلام کردند.
کد خبر: ۶۷۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 04 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل،در راهپیمایی روز 13 آبان که در شهرهای مختلف اردبیل و با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان نسل آینده انقلاب باشکوه هرچه تمامتر برگزار شد شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای ضداستکباری مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن فتنه‌گری‌های اخیر مثلث شوم استکباری را محکوم کردند.

در راهپیمائی امروز که حال و هوایی متفاوت و در مقابله با تهدیدهای ترامپ رئیس جمهور آمریکا به همراه داشت به همت بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان اردبیل غرفه‌هایی در قالب ایستگاه نقاشی و کتاب تدارک دیده شده بود و در یکی از غرفه‌ها نیز برای دانش‌آموزان و دانشجویان پلاکاردها و همچنین پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و تراکت‌هایی مبنی بر محکومیت آمریکا توزیع می‌شد که در روی یکی از این تراکت‌ها نوشته شده بود: آمریکایی‌ها وقیح‌تر و بی‌ادب‌تر شده‌اند/ نرگ بر آمریکا.

در راهپیمایی 13 آبان که در شهر اردبیل از ایستگاه سرعین تا میدان مصلی اردبیل ادامه داشت شرکت‌کنندگان بارها فتنه‌گری‌ها و یاوه‌گوئی‌های رئیس جمهور آمریکا را که ملت ایران  را تهدید به تحریم، فشار و برخی فشارهای روانی کرده محکوم نموده و سعی کردند با ندای الله اکبر و شعارهای معنوی و مذهبی به آمریکا اعلام کنند که همچنان در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و خون شهدا ایستاده‌اند.

در مسیر راهپیمائی یوم‌الله 13 آبان در شهر اردبیل شرکت کنندگان در قالب کارکنان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، بازاریان و ... همچنین زنان و مردان غیرتمند دیار سبلان با سردادن شعارهایی همراهی خود را با فرمایشات مقام معظم رهبری تشان داده و به معنای واقعی ثابت کردند که تحریم‌ها و تهدیدهای علیه جمهوری اسلامی ایران به شکل اقتصادی و روانی هیچ نتیجه و پیامدی را به دنبال نخواهد داشت.

 

 انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
سلام
عکساش کو؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار