کد خبر: ۶۷۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 05 November 2018

در پی انتخاب دکتر فرید صالحی به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل، شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل پیام تبریکی ارسال کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

 ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

 جناب آقای دکتر فرید صالحی

سلام علیکم؛

انتخاب شایسته جنابعالی را به سمت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل تبریک عرض نموده و یقین داریم

با عنایت به شایستگی، پاکدستی و تجارب مدیریتی جنابعالی و استعانت از خداوند متعال شاهد رشد و شکوفائی هرچه بیشتر سازمان نظام مهندسی در نیل به اهداف توسعه ای و آبادانی شهر اردبیل خواهیم بود.

 با ارج نهادن به مشارکت حداکثری جامعه محترم مهندسان ساختمان استان اردبیل در انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، که نشانگر حساسیت ایشان بر اعتلای جایگاه مهندسان و با هدف ارتقای کیفیت خدمت به مردم شریف استان است، بدین جهت شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل نیز به منظور همکاری و همیاری بیشتر بین این نهادهای شهری برای ارایه خدمات تخصصی به مردم اعلام آمادگی می نمایند.

همچنین در تلاش هستیم تا با تعامل با یکدیگر  با استفاده از ایده های نوین و علم به روز در رسیدن به شهری با زیربنای اصولی، زیبا، مستحکم و انسان محور بتوانیم با افزایش کیفیت ساخت و ساز در حفظ سرمایه های شهروندان و رفاه و ایمنی آنها موثر واقع شویم.

 بی شک در سایه حضور افراد برگزیده و زبده در سازمان نظام مهندسی استان و همت شهرداری و شورای شهر اردبیل برای رسیدن به جایگاهی در شان و لیاقت مردم اردبیل، نیاز به تلاش مشترک در فضای همدلی و همفکری و سازنده است که امیدواریم با توکل بر خدای متعال و روحیه خدمت، سبب رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

 مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل/13 آبان 97

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار