موج دوم بارش از چهارشنبه
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا جمعه در بیشتر مناطق استان اردبیل بارش باران و در نواحی کوهستانی بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ 12 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی دولتی مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش باران توام با هوای مه آلود تا ظهر فردا در بیشتر مناطق استان اردبیل تداوم دارد و طی امشب در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بویژه در مناطق جنوبی استان اردبیل بارش بصورت باران و برف پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ضمن کاهش دمای هوا بارش پراکنده باران و برف در مناطقی از استان اردبیل احتمال می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: مجددا از عصر روز چهارشنبه با ورود موج دوم سامانه بارشی، تا جمعه در بیشتر مناطق استان اردبیل بارش باران و در نواحی کوهستانی بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

علی رحمتی، مدیر ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز اظهار کرد: هم اکنون در غالب محور‌های مواصلاتی استان اردبیل هوا مه آلود با بارش پراکنده باران و دید افقی کم همراه است و تاکنون در جاده‌ها و گردنه‌های استان بارش برف نداشتیم.

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل و تمامی دستگاه‌های اجرایی مربوطه  با تمامی امکانات و تجهیزات  آماده ارائه خدمات به تمامی هم استانی‌ها و هموطنان عزیز می‌باشد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار