پرونده کیفری تشکیل شد
دادستان اردبیل می گوید که شرکت کشتارگاه صنعتی اردبیل 24 میلیارد تومان از سال 85 تاکنون به بانک بدهکار بوده اما پرداخت نکرده است!
کد خبر: ۶۷۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 13 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در کشتارگاه صنعتی اردبیل وجود داشته دستگاه قضایی به این موضوع ورود کرده و با تشکیل پرونده به دنبال حل مسائل و مشکلات در این واحد صنعتی هستیم.

وی با اشاره به عمده مشکل این واحد بیان کرد: بدهی‌های معوق به سیستم بانکی و عدم پرداخت حق و حقوق دولتی در حال حاضر مهمترین مشکل کشتارگاه صنعتی اردبیل است که بررسی و رسیدگی به این موضوع به اداره آگاهی واگذار شده تا اقدامات بعدی برای حل این مشکلات انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به تشکیل پرونده کیفری در این زمینه گفت: هدف اصلی که در این رابطه پیگیر آن هستیم اخذ حق و حقوق دولتی بوده که پرونده در این حوزه در دست کارشناسی و بررسی است.

در این باره بخوانید

عتباتی با اشاره به اینکه روند واگذاری کشتارگاه صنعتی اردبیل صحیح است، تصریح کرد: واگذاری این واحد مشکلی نداشته اما بعد از واگذاری وام بانکی که باید تسویه می‌شده و معوقاتی که باید پرداخت می‌شده، انجام نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: در حال حاضر کشتارگاه صنعتی اردبیل در حدود 23 تا 24 میلیارد تومان معوقه از سال 85 دارد که باید پرداخت این معوقات تعیین تکلیف شود.

بیشتر بدانید

مجتمع کشتارگاه صنعتی اردبیل یکی از بزرگترین کشتارگاه‌های صنعتی شمالغرب کشور با ظرفیت کشتار بیش از چهار هزار راس دام سبک و سنگین بوده و از مجتمع‌های اشتغالزای منطقه به شمار می‌رود که بدهی‌های معوق بانکی  مهم‌ترین مشکل این واحد به شمار می‌رود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار