ادعای جدید رئیس سازمان خصوصی‌سازی؛
رئیس سازمان خصوصی‌سازی مدعی شد که دادستان اردبیل از اقدام سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری دارایی کشت و صنعت مغان همواره استقبال کرده است.
کد خبر: ۶۸۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ 17 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌میرعلی اشرف عبدالله پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: پیرامون موضوع واگذاری کشت و صنعت دشت مغان به فروشگاه رفاه، تاکنون هیچ دستوری از سوی دادستانی مبنی بر لغو این واگذاری به سازمان خصوصی‌سازی نرسیده یا لااقل از آن اطلاعی ندارم.

وی مدعی شد: دادستان اردبیل نیز از اقدام سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری این دارایی همواره استقبال کرده و بارها سازمان خصوصی‌سازی عنوان کرده، پیرامون اهلیت و یا بدهی بانکی خریداران دشت مغان چنانچه سندی پیدا شود، بلافاصله آن را اعلام کرد تا مانع از واگذاری آن به بخش خصوصی شود.

بیشتر بخوانید

رئیس سازمان خصوصی سازی به فارس گفت: در گفت‌وگویی با منتظری، دادستان کل کشور نیز در فرایند واگذاری دشت مغان فرصت دو هفته‌ای جهت تکمیل بررسی‌ها درخواست شد، اما تا این لحظه و تاکنون هیچ سندی مبنی بر عدم اهلیت و یا پیدا شدن بدهی بانکی سهامداران فروشگاه رفاه به عنوان خریداران دشت مغان پیدا نشده است. این در حالی است که هر زمان که ورقه‌ای از سهام اشخاص دارای بدهی بانکی که در فروشگاه رفاه حضور دارند یافت شود، موضوع لغو واگذاری بررسی می‌شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
دیگه اسم نبود بچسبونه به خودش ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
بایدهم واگذاربشه چون مصوبه دولت براساس قانونه.
ولی به اهل ومتخصصش نه به قیمت پفک نمکی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار