شهردار اردبیل گفت: در جهت زیباسازی منظر شهری اقدامات متعددی انجام گرفته و این اقدامات کماکان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۸۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 18 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: در ماه‌های اخیر پروژه‌های مناسبی در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل انجام گرفته اما در حفظ و نگهداری این پروژه‌ها باید دقت بیشتری صورت گیرد.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه نازیبایی‌های موجود شهری در هر جایی که باشد باید رفع شود، گفت: بهترین زیبایی برای شهرها وجود فضاهای سبز بسیار است که خوشبختانه در اردبیل کارهای خوبی در حوزه فضای سبز در شهر صورت گرفته است.

وی در بحث زیباسازی شهری به نصب بیش از ۴۰۰ فلاور باکس(جعبه گل) در مناطق مختلف شهری اشاره کرد و افزود: نصب این تعداد فلاور باکس در جهت زیبایی بصری شهری انجام گرفته است.

لطف اللهیان بر لزوم مشارکت‌های مردمی در حوزه زیباسازی شهری تاکید و بیان کرد: مشارکت‌های مردمی در حوزه زیباسازی کمک بسیاری به این حوزه می کند که به دنبال اجرای نور پردازی در میدان‌های اصلی شهر، نورپردازی بخش دیگری از معابر شهر را با جدیت دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه تامین بخشی از نورپردازی شهری به عهده شهرداری و بخشی دیگر مربوط به شهروندان است، افزود: شهرداری به منظور بهبود فضای شهری وترغیب شهروندان به این مهم تعدادی ساختمان شخصی را با ضوابط شهرداری نورپردازی می کند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: اداره برق تنها مسئولیت تامین نور معابر را بر عهده دارد و نور تزئینی در حیطه وظایف این اداره نیست، شهرداری برای اصلاح این خلاء در سال‌های اخیر به اقدامات اساسی در بحث نور پردازی پرداخت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار