اظهارات متضاد درباره شیوه واگذاری کشت و صنعت مغان
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: ما سوء جریان در واگذاری کشت و صنعت مغان را کشف و مانع از واگذاری قطعی این بنگاه اقتصادی شدیم.
کد خبر: ۶۸۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 18 November 2018
به گزارش تابناک اردبیل، سیدناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اظهار کرد: با مداخله به هنگام دادستانی فعلاً واگذاری کشت و صنعت مغان ملغی شده و اصرار ما بر این است تا با توجه به نامناسب بودن اهلیت فنی و مالی و سایر مشخصات خریدار ،واگذاری کشت و صنعت مغان به خریدار قبلی منتفی شود.

وی با اعلام بی‌اطلاعی از آخرین وضعیت تحقیق و تفحص و واگذاری کشت و صنعت مغان به یک خریدار جدید خاطرنشان کرد: ما در این زمینه اطلاعاتی نداریم و نمایندگان مجلس و سازمان خصوصی‌سازی در این زمینه باید اظهارنظر کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل به ایسنا گفت: واگذاری کشت و صنعت مغان به عنوان یکی از موضوعات مهم استان است که با جدیت تمام این واگذاری به پیش می‌رود که باید این واگذاری در معنای واقعی به بخش خصوصی قابلیت‌دار و اهلیت‌دار هم از نظر مالی و هم مدیریتی و اجرایی انجام شود.

به گزارش تابناک اردبیل این در حالی است که پوری حسینی رئیس کل سازمان خصوصی سازی معتقد است واگذاری سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به عنوان یکی از افتخارات این سازمان و دولت در واگذاریها، کاملاً قانونی بوده و در بستری شفاف واگذاری آن انجام شده است.

وی اخیراً نیز مدعی شد: دادستان اردبیل از اقدام سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری این دارایی همواره استقبال کرده است!

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار