کد خبر: ۶۸۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 18 November 2018

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با درآمدهای هنگفت خود نه تنها در فوتبال، بلکه در میان اکثریت ورزشکاران دنیا متمایز هستند. طبق آخرین لیست اعلامی از سوی فوربس، مسی و رونالدو در رده دوم و سوم پردرآمدترین ورزشکاران دنیا هستند.

 

در این لیست، فلوید میودر بوکسور با ۲۸۵ میلیون دلار درآمد سالیانه در صدر است. از این مقدار، تنها ۱۰ میلیون سهم تبلیغات و حضور او در برنامه هایی است که برای وی منفعت مالی دارد. بعد از او، لیونل مسی با ۱۱۱ و کریس رونالدو با ۱۰۸ میلیون دلار قرار دارند. سهم دستمزد مسی ۸۴ میلیون و رونالدو ۶۱ میلیون است. اما رونالدو در زمینه تبلیغات نسبت به مسی که ۲۷ میلیون درآمد دارد، بیشتر سود کسب کرده و درآمدی ۴۷ میلیونی داشته است.

کانر مک گرگور که در ورزش هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) فعالیت دارد، در رده چهارم است. نیمار با ۹۰ میلیون دلار در آمد در رده بعدی است. لبرون جیمز (بسکتبال)، راجر فدرر (تنیس)، استفن کری (بسکتبال)، مت رایان و متیو استافورد (فوتبال آمریکایی) در رده های ششم تا دهم قرار دارند.

جالب اینجاست که بازیکن بعدی در این لیست که از رشته فوتبال دیده می شود، گرت بیل است که در رده ۳۵ قرار دارد. او درآمدی ۳۴،۶ میلیون دلاری را دارد.

منبع: وب سایت برنامه نود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار