در اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان صورت گرفت
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان پست خود را تحویل داد.
کد خبر: ۶۸۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 19 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی نواداد بهمن ماه سال 96 و با انتصاب مجید خدابخش استاندار سابق اردبیل در سمت استانداری آذربایجان شرقی که او هم مشمول قانون منع بازنشستگان شده از معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی منفک و به عنوان معاون سیاسی استانداری اردبیل در دوره تصدی اکبر بهنامجو منصوب شد.

نواداد متولد 1336 در تبریز، طی دهه 80 و در مقاطعی مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل بود که پس از آن به عنوان مدیرکل صداوسیمای استان آذربایجان شرقی منصوب شد و مدتی نیز نماینده سازمان صداوسیما در جمهوری آذربایجان عهده دار مسئولیت بود.

معاون پیشین سیاسی استانداری اردبیل ارتباط نزدیکی با رحمانی فضلی وزیر کنونی کشور و معاون اسبق و ذینفوذ سازمان صداوسیما در دوره تصدی علی لاریجانی بر این سازمان داشته و دارد.

قانون منع بکارگیری بازنشستگان بسیاری از مدیران را در دستگاههای اداری غافلگیر کرد به طوری که علی نواداد با این قانون و با وجود ماموریت چندساله در این مسئولیت و به گفته خودش اجرای برنامه هایش، حتی نتوانست یکسالگی مسئولیت اش در این پست را تجربه کند!

سایت استانداری اردبیل در صفحه مربوط به معاون سیاسی، اطلاعات مربوط به علی نواداد را از خروجی خود حذف کرده است.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/8/28/433111_384.jpg

با این حال گفته می شود که نواداد به همراه خانواده اش در اردبیل ساکن است و فعلاً قصدی برای ترک این شهر ندارد.

معاون پیشین سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل چندی قبل در مورد جانشین خود در این معاونت گفته بود که هیچ اطلاعی از جانشین خودم ندارم.

با این وجود برخی رسانه ها از بهروز ندایی معاون امور عمرانی استانداری به عنوان جایگزین جدی علی نواداد یاد می کنند.

پیش از این رسانه ها گزارش دادند که استاندار اردبیل در فصل جدید انتصابات خود با انتصاب علیرضا سلیمانی به عنوان مشاور عمرانی تلاش دارد چهره های اصلاح طلب و نزدیک به دولت را انتخاب کند.

این در حالی است که اخیراً برخی گمانه زنی ها از احتمال انتصاب چهره نزدیک به مشایی در این پست حساس خبر دادند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار