کد خبر: ۶۸۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 19 November 2018

اگر دو واژه "ابر" و "شاسی‌بلند" را در در دنیای خودروها ترکیب کنید، قطعا نام "اروس" لامبورگینی در ذهن تداعی می‌شود. ابرشاسی‌بلندی که  این روزها یک نمونه مفهومی با کد تجاری ST-X را ارائه کرده و ادعا می‌کند قوای اجرایی بهتری نسبت به یک اروس معمولی دارد.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران ، اسکودرا کورس بخش سازنده موتور اسپورت لامبورگینی از این مدل مفهومی رونمایی کرده و قابلیت‌های تقویت شده  "آفرودی" و حرکت جاده‌ای را در آن متحول کرده است.

معرفی لامبورگینی اروس ST-X

لامبورگینی همواره با فیبرکربن  صمیمیت خاصی داشته و به همین دلیل شاهد روکش‌های فیبرکربنی در آینه‌های اروس ST-X هستیم.

ظاهر خودرو با زوای زیاد، خشن‌تر‌ به نظر می‌رسد و اگزوزهای خودرو نیز 6 ضلعی و جذاب ارائه شد‌ه‌اند.

این ابرشاسی‌بلند روی رینگ‌های 21 اینچی و لاستیک‌های ویژه سوارشده و روی کاپوت آن شاهد بخش‌های فیبرکربنی برای ورود هوا به فضای زیر درب موتور هستیم.

خودرو 1650 کیلوگرم وزن داشته که نسبت به مدل اصلی کاهش وزن نشان می‌دهد.

معرفی لامبورگینی اروس ST-X

یک موتور 4 لیتری توئین توربوشارژ با گشتاور 850 نیوتن‌متر، توانی حدود  641 اسب‌بخار را برای  خودرو رقم زده که در اصل همان موتور نسخه استاندارد اروس محسوب می‌شود. موتور نسخه استاندارد اروس در 3.6 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر رسیده و با بیشینه سرعت 305 کیلومتر در ساعت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

اما هنوز در خصوص شتاب این خودرو که به نسبت از مدل های دیگر سبک‌تر است، اطلاعاتی در دسترس نیست. پیش‌بینی می‌شود  نسخه  تولیدی این خودرو  در سال 2020 این خودرو در اختیار مشتریان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار