در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد؛
امام جمعه بیله سوار گفت:باید تصویری زیبا از بیله سوار در ذهن مسافران ایجاد و مردم این شهرستان نباید بگذارند این ذهنیت زیبا و مثبت مخدوش شود.‌
کد خبر: ۶۸۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 23 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام اصغر جدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیله‌سوار با گرامیداشت هفته بسیج افزود: از نگاه امام (ره) بسیجی کسی است که در عمل علاقه خود را به پیشرفت، حفظ و گسترش نظام و کشور نشان دهد.

وی اضافه کرد: در واقع بسیجی بودن، معیار و ملاکی است که براساس آن میزان تعهد اعضا به اصول و آرمان های انقلابی و پیشرفت و توسعه کشور سنجیده می شود.

امام جمعه بیله سوار در عین حال با اشاره به طرح کمپین زیباسازی شهری در بیله سوار، از مشارکت شهروندان در این طرح تقدیر کرد و یادآور شد: بازتاب و واکنش های مطلوب به این طرح نشان می دهد که مردم بیله سوار کار بزرگی را شروع کرده و وظیفه سنگینی را عهده دار شده اند.

وی با اشاره به مرزی بودن این شهرستان و ورود سالانه هزاران مسافر و اتباع خارجی از طریق پایانه مرزی بیله سوار به استان و کشور تاکید کرد که باید تصویری زیبا از بیله سوار در ذهن مسافران ایجاد و مردم این شهرستان نباید بگذارند این ذهنیت زیبا و مثبت مخدوش شود.‌

جدایی به محدودیت مالی شهرداری ها بویژه در شهرهای کوچک اشاره کرد و بیان داشت: در شهرهای کوچک برای زیباسازی شهری، راهی به جز مشارکت عمومی و مردمی نداریم، لذا برای زیباسازی طرح کمپین شهر زیبا باید به یک طرح جامع تبدیل شود.

وی همچنین با تبیین آسیب های اسراف و سفارشات اسلام و قرآن در پرهیز از این عمل مذموم عنوان کرد: اسراف گناه بزرگ و بلا و مصیبت است، با این حال در بعضی میهمانی ها و مجالس این گناه به وفور دیده می شود، نباید فراموش کنیم که خداوند در قرآن می فرماید «اسراف ما را تا جایی پیش می برد که برادر شیطان شویم».

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار