ادعای معاون استاندار اردبیل
معاون استاندار اردبیل مدعی شد که طبق شیوه‌نامه درنظرگرفته شده چنانچه هر فرد در هفته حداقل ۲۰ ساعت کار کند، شاغل محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 28 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل، بهمن حسین‌زاده گفت: به منظور دستیابی به آمار صحیح و ارائه راهکارهای بهتری که منجر به افزایش اشتغال و رونق تولید و صنعت استان شود؛ کارآفرینی‌های اخیر انجام شده در استان اردبیل با وجود وقت‌بر بودن به صورت دقیق و کارشناسی شده‌ راستی‌آزمایی می‌شود.

وی افزود: با ترسیم افق اردبیل ۱۴۰۰ برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدتی درنظرگرفته شده که از آن جمله می‌توان تلاش برای تحقق برنامه‌های زمستان بیدار، رونق گردشگری، صنعت و اشتغال استان با اتکا به نیروهای توانمند داخلی اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مدیران نباید با تبعیت از احساس‌های کور و بدون انجام مطالعات لازم برنامه‌ها را در پیش گیرند، اضافه کرد: طبق شیوه‌نامه درنظرگرفته شده چنانچه هر فرد در هفته حداقل ۲۰ ساعت کار کند، شاغل محسوب می‌شود.

حسین‌زاده ادامه داد: استانداری با توجه به نقش نظارتی خود، تسهیل در محیط کسب و کار و افزایش رغبت و آمادگی‌ بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری را بر عهده داشته و بر روی عهد خود برای تحقق ۲۰ هزار شغل با وجود شرایط خاص اقتصادی پایبند است.

به نوشته مهر و به گفته وی در طی ماه‌های اخیر ۱۲۶ میلیارد تومان تسهیلات در راستای تسهیل شرایط کسب و کار و تثبیت اشتغال به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه احیای واحدهای راکد از جمله برنامه‌های اجرایی دارای اولویت در استان است، افزود: در ارائه آمار مربوط به اشتغال جوانان اردبیلی در طرح‌ها و مشاغل مختلف کارهای فصلی به مانند کار در پروژه راه‌آهن، کارهای موقت برای پیمانکاران، پایاب خداآفرین و امثال آن لحاظ نشده است.

در این باره بخوانید

#اشتغال_جدید_اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل، معاون استاندار اردبیل در خصوص ادعای خود مبنی بر شاغل خواندن هر فرد با 20 ساعت کار هفتگی، توضیح بیشتر نداده و به شیوه نامه ای در این باره استناد کرده است که امید می رود برای شفافیت و رفع ابهامات احتمالی، قدری بیشتر موضوع را برای افکار عمومی تشریح کند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار