امام جمعه بیله‌سوار
امام جمعه بیله‌سوار گفت: مردم احساس می‌کنند در مجلس نماینده ای ندارند و اینجانب موظف بودم حرف دل مردم را بازگو کنم.
کد خبر: ۶۸۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 30 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام اصغر جدایی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این هفته، که با حضور استاندار اردبیل در نماز جمعه این شهرستان همراه بود، ضمن تقدیر از حضور استاندار در مصلی بیله‌سوار به مشکلات این شهرستان و مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید، اتمام پروژه بسیار سخت و مهم _راه اندازی قطار از قزوین به گیلان بود_ امیدواریم قطار به استان ما هم برسد، چراکه مردم‌ مومن استان ما هم در آرزوی شنیدن صدای صوت قطار هستند.

وی با گلایه از اینکه دولت سهم واریزی از سازمان شهرداری ها را قطع کرده است، عنوان کرد: شهرداری نهادی است که تمام شهر به آن نیازمند بوده و نگاه ویژه ای نسبت به آن دارند و بودجه شهرداری در مقایسه با حجم‌ کارشان‌، شاید حدودا یک صدم باشد لذا وقتی سهم شهرداری‌ها را از بودجه‌های دولتی کاهش می‌دهند، شهرهای کوچک به شدت آسیب می بینند؛ پایتخت نشین ها و کسانی که در تهران برای کل کشور تصمیم می‌گیرند، باید متوجه باشند که درآمد بیله سوار مثل درامد تهران نیست ، چرا دولت با وضع تبصره و ماده‌های مختلف، بودجه ی شهرداری ها را کاهش می‌دهد ؟ نتیجه ی این سیاست‌های غلط، می شود یک شهر ویران و در بدر با ۷ میلیارد بدهی به پیمانکاران، نیروهای خودش، بیمه و ... .

امام جمعه بیله‌سوار خطاب به استاندار گفت: جناب آقای استاندار، شهرداری و شورای شهر این شهرستان، برای گرفتن ۲۰۰ تن قیر، ماه هاست تلاش می‌کنند که هنوز هم در پیچ و خم و بروکراسی اداری سردرگم هستند، درصد بسیار بالایی از مسئولین ادارات این شهرستان در بیله‌سوار ساکن نیستند .

جدایی ضمن‌ دعوت از استاندار اردبیل برای پیوستن به کمپین شهر زیبا گفت: استاندار محترم ! از شما استدعا دارم، به کمپین شهر زیبا بپیوندید و حداقل آسفالت تمامی کوچه ها و خیابان های نیازمند آسفالت را تقبل بفرمایید تا بارقه امید از طرف نماینده دولت تدبیر و امید در مردم بدرخشد .

وی ادامه داد: اولین نگاه مسافران خارجی به ایران در بیله‌سوار شکل می گیرد، مسافران چهره مناسبی از شهر نمی بینند، لذا باید با توجه بیشتر به زیباسازی این شهرستان ،اجازه ندهیم مسافران خارجی این اندیشه را داشته باشند که دولت اسلامی توان عمران و آبادانی شهرهای خودش را ندارد .

امام جمعه بیله‌سوار با تاکید بر لزوم تسریع در حل مشکلات بیله سوار متذکر شد: از استاندار محترم می‌خواهیم چهار بانده کردن مسیر عبور مسافران خارجی تا اردبیل را در اولویت کاری خویش قرار بدهد تا آبروی نظام زیر سوال نرود، همچنین امکانات بیمارستان از حیث نیاز به پزشکان متخصص، فوق العاده ضعیف است که نیازمند توجه مسئولین امر است.

وی با اشاره به سفر پیش روی ریاست محترم جمهور به استان تصریح کرد: یکی از انتظارات ما این است که رئیس جمهور محترم در جریان سفر به استان اردبیل، سفری هم به دشت مغان و شهرستان مرزی بیله سوار داشته باشند تا بلکه بواسطه حضور ایشان و تخصیص اعتبارات توسط دولت محترم، ما را از این بحران ها خارج کند .

جدایی با اشاره شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس اضافه کرد: آیت الله مدرس حقیقتا یک انسان الهی، سیاست مدار، عادل ،حق‌طلب و دشمن طاغوت بود، روز مجلس را گرامی داشته و به مجلسیان تبریک عرض می‌کنیم ؛ همچنین امیدواریم نماینده محترم مجلس، حضورش در منطقه بیشتر شود و در ارتباط با مردم و پیگیری مشکلات شهرستان، قدم های ملموس تر و جدی تر بردارد لذا از نماینده خودمان گزارش خدمات می‌خواهیم .

امام جمعه بیله‌سوار افزود: با اینکه بنده از اخلاق و شخصیت نماینده محترم رضایت دارم اما مردم احساس می‌کنند نماینده ای ندارند و اینجانب موظف بودم حرف دل مردم را بازگو کنم، لیکن نماینده محترم مجلس باید تلاشش را مضاعف کند .

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی خاطرنشان کرد: دیدار رهبر معظم انقلاب با علما و بزرگان کشورهای اسلامی ثمرات زیادی دارد که در آینده متوجه برکات و اثرات آن خواهیم شد؛ مردم یمن مظلوم هستند و آه آن مظلومان روزگار آل سعود را سیاه خواهد کرد. سرنوشت آل سعود در تاریخ قرن ۲۱ به آل سیاه تبدیل خواهد شد و با عنایت الهی مثل سپاه ابرهه در شمار رو سیاهان تاریخ قرار خواهند گرفت .
جدایی در پایان به روز جهانی معلولان اشاره کرد و افزود: روز جهانی معلولان را گرامی می داریم، امیدوارم این ایام بهانه ای باشد برای توجه بیشتر به معلولان عزیزمان. مشکلات معلولان بر کسی پوشیده نیست لذا بایستی به حقوقشان بیشتر توجه شود. متاسفانه در مهندسی معابر، پیاده‌رو‌ها و ادارات هنوز تمهیدات لازم برای معلولان در نظر گرفته نشده است با اینکه قانونا باید شرایط آن ایجاد شود، این حداقل خواسته معلولان است.

انتهای پیام/

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار