معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از شناسایی 32 شرکت حمل و نقل مسافری متخلف در سال جاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 01 December 2018
به گزارش تابناک اردبیل، رضا شیرین ‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 32 شرکت حمل نقل مسافر متخلف امسال در استانی شناسایی و جریمه شدند بطوریکه رعایت نکردن مقرارت اضافه تناژ و اخذ بارنامه، توقف در میدان، تاخیر در حرکت و ارائه ندادن بلیط از جمله عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان آنها بود. 
 
به گفته وی  طبق مقررات و قوانین به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل در کمیسیون ماده 12 و به تخلفات رانندگان در کمیسیون ماده 11 حمل و نقل جاده ای رسیدگی و برای خاطیان یکسال محرومیت از رانندگی، تذکر کتبی و لغو خدمات برای شرکت‌های حمل و نقل وهمچنین جریمه نقدی صادر شده است. 
 
وی همچنین از رسیدگی به تخلفات بیش از 120راننده در این مدت خبر داد گفت: برای هر کدام از آنها با توجه به نوع تخلف طبق قانون و مقررات احکامی صادر شده است. 
 
شیرین زاده افزود: در حال حاضر تاخیر حرکت مسافران از مبدا استان اردبیل به صفر رسیده و خدمات شرکت‌ها و رانندگان نیز به مسافران در حد مطلوب و قابل قبول است. 
 
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل و رانندگان تداوم می یابد و هدف از آن ارائه خدمات صحیح و به موقع به مردم و مسافران است. 
 
وی ادامه داد: مسافرانی که نسبت به عملکرد رانندگان و یا شرکت‌های حمل و نقل اعتراض و یا شکایت دارند، می‌توانند با شماره تلفن های 141 و 33816874 با دفتر نمایندگی این اداره کل واقع در ترمینال اردبیل تماس گرفته و موارد را گزارش دهند. 
 
شیرین زاده بیان کرد: همچنین آنها می توانند شکایات خود را به صورت مکتوب ارائه کنند تا در سریع‌ ترین زمان ممکن در کمیسیون مربوطه رسیدگی و با خاطیان برابر مقررات برخورد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار