مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: آثار ارسالی از طرف دانش آموزان عزیز به مدت یک هفته بصورت نمایشگاه جهت بازدید همکاران قرارداده شده است.
کد خبر: ۶۸۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 04 December 2018


به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل ،این شرکت در مهر ماه با ارسال فراخوان استانی نسبت به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع آب = زندگی در سطح مدارس استان اقدام نمود.

فرشی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت با اعلام این خبر افزود: با توجه به مهلت ارسال آثار تا آخر آبان ماه ،حدود 270 اثر از دانش آموزان مدارس مختلف استان به دبیرخانه مسابقه ارسال شده بود که بعد از بررسی آثار ارسال شده تعداد 12 اثر در دو بخش کودک و نوجوان به عنوان آثار برتر استانی انتخاب و به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور جهت گزینش آثار برتر کشوری ارسال شد.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این مسابقه جهت فرهنگ سازی لزوم صرفه جویی در مصرف آب و حفظ و پاسداشت این میراث ارزشمند برای نسلهای آینده گفت: از کلیه دانش آموزان عزیزی که نسبت به ارسال آثار به دبیرخانه مسابقا اقدام نموده اند با ارسال لوح تقدیری قدردانی خواهد شد و همچنین برگزیدگان این مسابقه در یک برنامه ویژه با حضور مسئولین آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار خواهندگرفت ضمنا آثار ارسالی از طرف دانش آموزان عزیز به مدت یک هفته بصورت نمایشگاه جهت بازدید همکاران قرارداده شده است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب ضمن تقدیر از مشارکت مدیران محترم مناطق آموزش و پرورش اردبیل ،نمین و پارس آباد در جهت تشویق دانش آموزان به مشارکت در این برنامه ،خواستار حضور حداکثری دانش آموزان سایر مناطق استان در برگزاری برنامه های فرهنگی شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل شد.

 انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار