مدیرکل راهداری اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: طرح ساماندهی خودروهای شخصی و ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان در جابجایی اتباع آذری اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 05 December 2018
طرح ساماندهی حمل و نقل اتباع خارجی در اردبیل اجرایی می‌شود

به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی در شورای پیشگیری از وقوع جرائم دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: در سالیان گذشته از مسیر پایانه‌های مرزی در حمل و نقل اتباع خارجی با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودیم که در حال حاضر قسمت عمده کمبودها برطرف شده است.

وی افزود: سه شرکت حمل و نقل در پایانه مرزی بیله سوار مشغول به فعالیت بودند که متاسفانه یکی از این شرکت‌ها قادر به ادامه فعالیت نشد تا ارائه خدمات به مسافران از سوی دو شرکت مسافربری که دارای مجوزهای قانونی و استاند1اردهای تعیین شده هستند، انجام ‌پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: برای اولین بار در سطح کشور تسهیلات چهار درصدی از محل صندوق کارآفرینی پرداخت شد تا ۶۰ دستگاه خودروی پلاک عمومی به ناوگان حمل و نقل عمومی بیله‌سوار اضافه شود.

رحمتی با اشاره به اینکه به صورت روزانه ۱۲۰ سرویس به صورت رفت و برگشت از طریق خودروهای شرکتی اقدام به جابجایی اتباع خارجی می‌کنند، افزود: خودروهای شخصی نزدیک به دو برابر خودروهای شرکت حمل و نقل عمومی منتظر مسافر در محل پایانه مرزی بیله‌سوار هستند و در این منطقه نیازمند ساماندهی نظام‌مند مسافربران هستیم.

وی عمده مقصد اتباع آذری حاضر در بیله‌سوار را پارس‌آباد، تبریز، جلفا، اردبیل و مشگین‌شهر دانست و ادامه داد: خودروهایی که برای حمل و نقل مسافران درنظرگرفته شده پاسخگوی نیازهای حمل و نقل اتباع خارجی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار