کد خبر: ۶۸۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 06 December 2018


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتیاد، فساد اخلاقی و مالی کشور را تهدید می‌کند و با تکیه بر امر به معروف و نهی از منکر می‌توانیم خطرات آن را کاهش دهیم.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، نادر قاضی‌پور در همایش دانشجوی بیدار در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: مردم آذربایجان همیشه و در تاریخ این کشور در راه مبارزه با سلطه‌طلبان و مستکبران پیشقدم بوده به طوری که امام راحل و مقام معظم رهبری مردم شجاع و دلاور این خطه را مورد حرمت و ستایش قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه در 28 مرداد و به دنبال کودتای ننگین آمریکا بر این کشور سلطه یافت و دولت طاغوتی سعی کرد با بستن فضای آزادی در این کشور به نوعی خفقان ایجاد کند، خاطرنشان کرد: محصول چنین توطئه‌ای شهادت سه دانشجوی مبارز این کشور بود که در اعتراض به سفر نیکسون جان خود را فدای آرمانخواهی این ملت کردند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به تاریخ مبارزات مردم آذربایجان و عشق و ارادت مردم این منطقه به تشیع و اهل بیت اشاره کرد و گفت: اردبیل به عنوان مهد تشیع در کنار سایر شهرهای آذربایجان با تقدیم شهدای فداکار و ایثارگر در تاریخ معاصر ایران نقش برجسته‌ای را ایفا کرده است.

قاضی‌پور 25 سال توطئه آمریکا در این کشور و تلاش برای به استیصال کشیدن ملت ایران را یادآور شد و بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران در سایه وحدت و معنویت توانستند به اهداف خود دست پیدا کنند که از یادگارهای امام راحل می‌توان به هفته وحدت، روز قدس و همچنین برپائی نماز جمعه اشاره کرد.

وی راهپیمائی اربعین را با حضور بیش از 20 میلیون علاقمند به اهل بیت و مرام امام حسین(ع) یادگار ولایت توصیف کرد و افزود: دشمنان ما امروز بیکار ننشسته‌اند بلکه سعی می‌کنند با گسترش اعتیاد در این کشور و فساد مالی و اخلاقی پایه‌های نظام اسلامی را متزلزل کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی دولتمردان را به هوشیاری بیشتر در ارتقای پاکدستی و توجه به نسل پرانرژی و جوان دعوت و اظهار کرد: دولت باید اصل عدالت‌محوری را رعایت کند چرا که امروز کارگران و کارمندان ما در بدترین شرایط معیشتی و کاهش محسوس دریافتی‌ها در مقابل گرانی‌ها روبرو شدند که باید متناسب با این شرایط معیشت آنها و حقوق دریافتی‌شان ارتقا یابد.

قاضی‌پور به استیضاح وزیر علوم اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت دانشگاه‌ها و شرایط نامناسب منطقه‌ای و محلی آنها ضرورت دارد توسعه علوم با فناوری‌های جدید با عدالت آموزشی مورد توجه قرار گیرد که در استیضاح وزیر در این زمینه سوالاتمان را نیز مطرح خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود دانشجویان در این مقطع در کنار قدرشناسی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنند تا نقاط ضعف و قوت مسئولان را ارزیابی کرده و با حضور در صحنه زمینه ارتقای عزت و عظمت روزافزون کشور را فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
حیران روچی نمیخاییدبگیریید؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار