کد خبر: ۶۸۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 06 December 2018


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: مطالبه‌گری و نقادی درست وظیفه رسانه‌هاست و ما نباید رسانه‌ها را از باب شفاف کردن بسیاری از حقایق مورد سرزنش قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سیدحامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل با دفاع از جایگاه رسانه‌ها و تلاش آنها برای اطلاع‌رسانی شفاف، صریح و گویا از مشکلات واحدهای تولیدی اظهار کرد: مدیران مجموعه تسنیم نوش نباید اختلاف نظر و برخی غفلت‌ها و بی‌توجهی‌های خود را در تعطیلی این واحد به گردن رسانه‌ها بیندازند در حالی که در سال حمایت از تولید ملی به دلیل اختلاف نظر در هیئت مدیره این شرکت این واحد عظیم تولیدی با صدها کارگر به شکل عجیبی به تعطیلی کشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما به هر اندازه‌ای که این کارخانه‌ها نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش داشته باشند تامین می‌کنیم اما تصمیمات غلطی که در تسنیم نوش با هدف تعطیلی این واحد و بیکار شدن کارگران گرفته شده است سبب شده تا همه پیگیر فعالیت مجدد این کارخانه و علل تعطیلی آن باشند.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: تا زمانی که هیئت مدیره تسنیم نوش به یک تصمیم واحد و منسجم نرسند امکان پرداخت تسهیلات برای این مجموعه وجود ندارد و ما پپشنهاد می‌کنیم نسبت به واگذاری و اجاره دادن این مجموعه اقدامات قانونی را انجام دهند.
 
عاملی بیان کرد: ما در حالی بیست و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار می‌کنیم که در این جلسات 274 طرح مورد بررسی قرار گرفته که این جلسات 473 مصوبه داشته است که 55 درصد آن تاکنون اجرایی شده و مابقی نیز در حال پیگیری است.

در این جلسه مشکل واحدهای تولیدی مستقر در شهرک تخصصی آب نیر به ویژه شرکت محراب بهشت و مشکل به وجود آمده در پرداخت تسهیلات برای این واحد و همچنین مشکل واحد الکترونیکی کهنی و تسنیم نوش مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم برای حل مشکلات آنها گرفته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار