امام جمعه بیله‌سوار مغان
امام جمعه بیله‌سوار گفت: مردم زیر بار سنگین گرانی مشکلات زیادی را متحمل شدند، اما در حسرت حداقل یک عذرخواهی معمولی بعضی مسئولان ناکارآمد و بی کفایت مانده‌اند.
کد خبر: ۶۸۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 07 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل،  حجت الاسلام اصغر جدایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بیله سواربا تاکید بر لزوم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی افزود: قوه قضائیه باید ستاد ویژه مبارزه با مفاسد اداری تشکیل داده و کمسیون اصل ۹۰ مجلس نیز باید در این زمینه جدیت به خرج دهد.

وی با اشاره به افرادی که با وجود سختی ها و مشکلات در کشور، به صورت میلیاردی اختلاس و به حقوق مردم تعدی می کنند، متذکر شد: افرادی که می بینند کشور چه بحران هایی را تحمل می کند، کارخانه ها ورشکست و بیکاری بیداد می کند و با این همه به اختلاس های میلیاردی دست می زنند از حیوانات پست تر و از گرگ ها درنده ترند، اینها موجودات خطرناکی هستند و باید هر چه سریع تر از صفحه روزگار حذف شوند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار ادامه داد: هر کسی با این افراد در پشت پرده ساخت و پاخت می کند، از پشت صحنه ها خبر دارد و به نوعی همکاری می کند، در این ظلم های وصف نشدنی شریک هست. دولت، مجلس و قوه قضائیه باید با این ها برخورد کند، هر قوه ای که کمترین مسامحه در برخورد با اخلالگران اقتصادی داشته باشد، شریک جرم است و باید محاکمه گردد.

وی با اشاره به انتشار اظهار نظر و خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه «۳۰۰ میلیارد دلار در این چند ماهه اخیر گم شده است» اضافه کرد: این روزها خبری در فضای مجازی دست به دست می شود که انسان با خواندن آن آتش می گیرد، اگر گوینده دروغ گفته باید به خاطر تشویش اذهان عمومی و افترا به دولتی ها محاکمه شود و اگر مطلب مذکور صحت داشته است، باید عاملان این دزدی عظیم محاکمه بشوند، دولت چه جوابی برای گم شدن ۳۰۰ میلیارد دلار دارد.

جدایی با اشاره به عذرخواهی متواضعانه  مقام معظم رهبری از یکی از شاگردانشان یادآور شد: این نوع رفتار باید برای همه مسئولان کشور الگوی الهام بخش باشد، مردم ما در ماه های گذشته زیر بار سنگین استرس و گرانی بازار مشکلات زیادی را متحمل شدند، اما در حسرت حداقل یک عذرخواهی معمولی از طرف بعضی مسئولان ناکارآمد و بی کفایت مانده اند؛ سیره اخلاقی مقام معظم رهبری برای همه ما می تواند الگو خوبی باشد.

وی همچنین با انتقاد از سخنان یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با حجاب بیان داشتد: هیچ متخصص و کارشناسی تاکنون نگفته است که چادر عامل گردن درد است؛ آن چه موجب درد گردن شما و امثال شما شده دین سنگین از حق مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که بر گردن شما سنگینی می کند ولی متوجه نیستید. بی تدبیری شما و امثال شما باعث شده ۲۰ میلیون انسان مومن و مظلوم، در فقر به سر ببرند.

امام جمعه بیله سوار در عین حال با اشاره به روز دانشجو و بیان اینکه دانشجویان امیدهای آینده انقلاب، کشور و مردم هستند، تصریح کرد: دانشجویان باید با امید و نشاط مباحث علمی و پژوهشی را بخوانند و بدانند هر چه تخصص و تعهدشان را قوی تر کنند بیشتر خواهند توانست به مردم و وطن شان خدمت کنند.

وی تاکید کرد که اگر امروز در بعضی زمینه ها مشکل داریم به خاطر این است که در آن قسمت ها یا مسئولان ما تخصص و ابتکار عمل لازم و یا تعهد نسبت به آرمان های اسلام نداشتند و به این خاطر در بعضی قسمت ها، عقب ماندیم یا ضربه خوردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار