کد خبر: ۶۸۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 09 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حسن محمدی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بیش از  90  درصد خدمات شرکت توزیع نیروی برق اردبیل به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی هدفمند کلیه خدمات شرکت توزیع نیروی برق اردبیل را الکترونیکی کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر در هشت شهر اردبیل خدمات شرکت توزیع نیروی برق اردبیل به صورت الکترونیکی انجام می‌شود سه شهر دیگر باقی مانده که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در آینده‌ای نزدیک صادر شود.

محمدی یکی از اولویت‌های این شرکت را ترویج فرهنگ انرژی خورشیدی در ادارات برشمرد و افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در حال حاضر انرژی خورشیدی در هفت دستگاه اجرایی استان اجرایی شده و متاسفانه بیشتر دستگاه‌ها از این امر استقبال ندارند که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری کنند.

محمدی افزود: خوشبختانه استان اردبیل از لحاظ مصرف برق شرایط خوبی دارد و نسبت به استان‌های کشور مصرف برق استان پایین است و با توجه به این که مصرف برق در استان بیش از 80 درصد مربوط به بخش خانگی است که انتظار داریم مردم نیز در مصرف برق مدیریت لازم را داشته باشند چرا که مصرف بهینه برق بسیار مهم و حیاتی است.

وی تصریح کرد: حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه برق لازمه اساسی است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا خدمات ویژه‌ای را به سرمایه‌گذاران ارائه دهیم.

محمدی از اجرای طرح بیمه برق خانگی و تجاری در استان خبر داد و بیان کرد: در این راستا خسارتی که به مشترکان تجاری پرداخت می‌شود از طریق بیمه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در حال حاضر تمامی روستاهای استان اردبیل از نعمت برق برخوردار هستند و هیچ روستایی در استان فاقد برق نیست و تنها در 17 قشلاقات زیر پنج خانوار استان اردبیل برق نداریم و برنامه‌ریزی شده تا این قشلاقات تا از نعمت برق بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: تولید برق در استان اردبیل بیش از سه برابر مصرف است و در این زمینه در شاخصه‌های مختلف برق استان اردبیل خوب عمل کرده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
با وجود این که استان اردبیل هم تولید برق دارد ، هم انتقال وهم توزیع ، ولی صنعت برق استان هنوز مستقل نیست و آقایان ،امربر برق منطقه ای ادربایجان هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار