مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به منظور ایجاد تسهیل در ازدواج جوانان بسیج سازندگی استان اردبیل اقدام به ارائه جهیزیه یارانه‌دار در اردبیل کرده که این طرح تا پایان آذرماه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 11 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل، سرهنگ علی پیرجاهد اظهار داشت: به منظور ایجاد تسهیل در ازدواج جوانان  بسیج سازندگی استان اردبیل اقدام به ارائه جهیزیه یارانه‌دار در اردبیل کرده که این طرح تا پایان آذرماه اجرا می‌شود.

وی تسهیل در ازدواج جوانان را از مهمترین اهداف و برنامه‌های بسیج سازندگی دانست و گفت: متقاضیان دریافت جهیزیه یارانه‌دار می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی و دریافت آن به بسیج سازندگی رده‌ها مراجعه و در این زمینه اقدام کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از دیگر اهداف توزیع جهیزیه یارانه‌دار را حمایت از کالای داخلی برشمرد و بیان کرد: تمامی اقلام در نظر گرفته شده در جهیزیه یارانه‌دار از کالاهای تولید داخلی و ایرانی بوده تا این امر اقدامی در راستای حمایت از کالای داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

پیرجاهد تحقق اقتصاد مقاومتی را از مهمترین اهداف و برنامه‌های بسیج سازندگی دانست و تصریح کرد: در همین راستا پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود که تلاش می کنیم با اجرای این برنامه‌ها گامی در راستای تحقق شعار سال برداریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با حمایت یکی از خیرین استان هدفگذاری شده تا یک باب مدرسه در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه احداث شود که روستای هدف برای احداث این مدرسه شناسایی و مقدمات احداث آن فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار