فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان با اشاره به رتبه دوم شهرستان ازنظر دارا بودن جمعیت جوان گفت: باید از ظرفیت جوانان در توسعه و پیشرفت شهرستان اردکان استفاده شود.
کد خبر: ۶۸۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 12 December 2018

هادی مقیمی در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان اردکان گفت: توسعه‌یافتگی کشورها به میزان پتانسیل منابع انسانی آن‌هاست و هیچ‌گاه منابع معدنی و طبیعی نمی‌تواند خلأ وجود انسان‌های توسعه‌یافته را پر کند.
وی با اشاره به آمارها و شاخص‌های موجود در حوزه جوانان گفت: اردکان، ازنظر نسبت جمعیت جوان به‌کل جمعیت در رتبه دوم استان قرار دارد و این ظرفیت جوانی، در صورت آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند در خدمت توسعه و پیشرفت هرچه بیش‌تر شهرستان قرار گیرد.
فرماندار اردکان گفت: تشکیل میزهای گفت‌وگوی چندجانبه به شناسایی مشکلات مختلف حوزه جوانان منجر می‌شود و از این نشست‌ها، می‌توان با استفاده از ظرفیت نهادهای متولی برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کرد.
وی، عمده مشکلات موجود را ناشی از عدم شکل‌گیری گفت‌وگو برای رسیدن به راه‌حل و نقطهٔ مشترک دانست و افزود: به همین منظور، سیاست برند سازی «گفت‌وگو» در اردکان دنبال می‌شود.
مقیمی گفت: در خلال گفت‌وگوهای اقشار مختلف، فضای ابهام و اتهام آلود کاهش‌یافته و شفافیت، جای نگاه‌های مشکوک را خواهد گرفت چراکه همه گروه‌های داخل نظام برای تعالی و سربلندی آن تلاش کرده و صرفاً در شیوه‌ها اختلاف‌سلیقه دارند.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردکان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: همهٔ اقشار باید موقعیت کنونی را درک کنند و هیچ گروهی با تنگ‌نظری مانع اقدامات امیدآفرین و نشاط‌آفرین در جامعه نشود.
مقیمی در پایان، تقابل مدیریت ارشد شهرستان با برخی دستگاه‌ها و اقشار مردم را رد کرد و آن را ناشی از ناآگاهی دانست و اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مردم به‌ویژه جوانان آماده گفت‌وگو با گروه‌های مختلف نظیر دانشجویان، روحانیون، ورزشکاران و سایر اقشار هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار