معاون استاندار ایلام:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: استان ایلام با توجه به ظرفیت های نفت و گاز یکی از استان های مستعد برای سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز کشور بوده که در این میان شهرستان دهلران از مزیت ویژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۶۸۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 12 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری در بازدید از شرکت ان جی ال و پتروشیمی دهلران اظهار داشت: وجود منابع غنی نفت و گاز، ظرفیتی مهم برای توسعه و پیشرفت استان و شهرستان دهلران است و راه اندازی تاسیساتی همچون ان جی ال و پتروشیمی در منطقه موجب اشتغالزایی برای افراد جویای کار شده و باید بخوبی از این مزیت ها استفاده کرد.

وی با تاکید بر اولویت به کارگیری نیروهای بومی در این شرکت ها افزود: استان ایلام با دارا بودن 11 درصد از ذخایر نفت و گاز کشور از ظرفیت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این بخش برخوردار است و خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه نفت و گاز استان انجام گرفته و این روند رو به رشد است.

معاون استاندار ایلام در بازدید از پتروشیمی دهلران یادآور شد: این طرح از بزرگترین پروژه های صنعتی استان ایلام است که نیازمند همکاری و همدلی همه جانبه است و نقش مهمی در اشتغالزایی دارد.

نوذری با اشاره به سوابق دهلران در هشت سال دفاع مقدس گفت: این شهرستان با وجود استعدادها و منابع خدادادی و بهره برداری مناسب از آنها، می تواند در آینده نقش مهمی در توسعه منطقه استان و کشور داشته باشد.

گفتنی است دیدار با خانواده شهید استرون و امام جمعه دهلران از دیگر برنامه های معاون سیاسی امنیتی استاندار در دهلران بود.

امام جمعه دهلران در دیدار با معاون استاندار ایلام گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در زیرساخت های مرز چیلات راه اندازی این مرز و تعیین دهلران به عنوان فرمانداری ویژه همچنان مورد مطالبه مردم است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به بیکاری جوانان که دغدغه خانواده هاست، افزود: نیاز است بکارگیری نیروهای بومی افزایش یابد.

وی بر تسریع در ارتقاء دهستان دشت عباس به بخش دشت عباس تاکید کرد و گفت: مشکلات نبود متخصص جایگزین و متخصص بیهوشی در بیمارستان، ضرورت توجه به مشکلات بخش های تابعه شهرستان، ضرورت برگزاری جلسات مرزی در مرز چیلات و رایزنی جدی با طرف عراقی، تسریع در عملیات تعمیر مقبره شهدای گمنام دهلران و رفع مشکلات آب شهری و روستایی از جمله درخواست هایی است که نیازمند توجه ویژه هستند.

دیدار با خانواده پاسدار شهید حسن استرون و قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام دهلران از دیگر برنامه های محمد نوذری در شهرستان دهلران بود./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار